sobota 13. května 2023

V pátek večer

 Bylo moc hezky 

sice bylo chladněji než ve čtvrtek nebo ve středu

ale to nevadilo

to spravila mikina a bylo dobře

mamina si na verandu vzala manufakturu

a tak jsme tak tak seděli až jsme se lekli kolik je vlastně už hodin

takže jsme to povalili a šup pěkně ke kamnům a postupně i do teplé vany

a než jsme se dostali do postelí

tak byla skoro půlnoc

a takhle my to máme každý den

nehledě na to jestli jsme doma nebo na chatě









mějte pohodovou neděli ❤️🙂🌼

a ahojda


7 komentářů:

  1. Veru i vám pěknou sváteční neděli. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě mi to Veru nedalo a prozkoumávala jsem přiblížením co to tam Baruška tak zkoumá....a ona to je dárková taštička, kohopak překvapila?

      Vymazat
    2. Aťko ahoj,v tom jsem dostala já dárečky k narozeninám v dubnu od paní co s níamina pracovala a hodně si spolu rozumí do dneška 🙂

      Vymazat
    3. Myslela jsem že bylo spojené s dnešním svátkem maminek

      Vymazat
    4. Aťko Ahoj , to ne , mamina dostává takový dárky co by se do takový tašky nevešly :)

      Vymazat
  2. Veru já myslím že na chatě je dobře za každého počasí. Dneska prší, ale je to takový májový zahradní deštíček, mně se líbí, jak se to všechno zelená a kvete a voní. Krásný nedělní podvečer.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)