pátek 12. května 2023

Od středy

Spíme na chatě 

Ale neodpočíváme

ale pracujeme 

postavili jsme úplně novou střechu nad schodama z verandy

měli jsme uklízecí den před sklepem 

kde bylo potřeba vzali jsme štětku a přetírali

a po večerech manifaktuříme 

 a obědy váříme takové rychlostní

 tak ve středu byly jahodové knedlíky

a dneska byla vaječná omeleta. se šunkou a sýrem

 








a takhle my to teď máme
 
a vy mějte hezký pátek 

a ahojda ❤️🌼



6 komentářů:

  1. Verunko,
    jste ohromně šikovní a pracovití! A zase děkuji za inspiraci k vaření. Jahodové knedlíky bych si dala hned.Těším se na další fotky.Budete to mít krásné...Mějte se moc hezky...MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko,máte to hezky a hezký.A u nás v Krkonoších se mějte taky hezky.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  3. Very, vy nevydržíte jenom tak sedět a nic nedělat. Taky jsem měla týden hodně pracovní, sázela jsem a sázela, teď mám zase co zalívat, chtělo by to déšť. Mějte se krásně, zdravíme z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  4. Moc vám děkuji za napsání a Libuško u nás je taky sucho a tak běháme d knvema taky 🪣🪣

    OdpovědětVymazat
  5. Veru zítra má prý pršet, tak vám to (snad) pěkně zaleje. Vy jste všichni včetně Barušky hrozně pracovití a ještě k tomu vaříte takové dobroty. Vaječná omeleta se šunkou a sýrem by mě nikdy nenapadla a přitom to musí být náramná bašta s bramborem a zeleninou, já se u vás vždycky inspiruju. Hezký sobotní podvečer.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)