úterý 2. května 2023

Medové řezy - nepečené

 tak tyhle vznikly u nás doma úplně náhodou

a nahned se zařadily mezi oblíbené


mamina teď o víkendu dělala košíčky s krémem a jahodami

a trocha toho pudinkovomáslového krému zbyla 

a tak s nima zkusila naplnit medové pláty co si koupila 

a světe div se dobrota byla na světě


mamina má hodně ráda klasický medovník

ale kvůli alergii na vlašské ořechy ho nemůže

a tak je ráda

že tahle dobrota se u nás ujala a klasický medovník tak nahradí 

  
tak třeba se tenhle recept bude hodit i vám a zkusíte ho taky 

mějte prima úterý

a ahojda ❤️




6 komentářů:

  1. Tedy Verunko to musí být bašta určitě vyzkouším ,. Tady opět prší na v Domažlicích a je jen 14 stupnů Bohunka

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, tak koukám že nestíhám a napsala jsem ted ještě pod včerejší příspěvek.
    A tyhle pláty jsem také zkusila koupit a pravda , podobně promazané zbylým kremem byly opravdu výborné, a protože s ořechy to mám stejně, tak taky dělám medovníky bez ořechů.
    Mějte se prima. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Fukcarinka - ve kterém obchodě ty medové platy prodávají?

    OdpovědětVymazat
  4. Mamina je koupila v Penny asi před dvěma týdny 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, zkusím se podívat zda je mají i u nás.🥰 Fukcarinka

      Vymazat
  5. Vypadají krásně a chtěla jsem se zeptat, kde mamka koupila ty medová pláty, ale už se za mě zeptala jiná sledující a znám odpověď. Hanka

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)