středa 3. května 2023

A jak jsem psala,tak se stalo

 A my doma už pomalu přecházíme na lehčí letní jídelníček

a tak není divu

že už jsme měli první letošní jahodové knedlíky z tvarohové těsta


náramně k chuti přišel i obalovaný květák


a špagety se smetanovou omáčkou a šunkou 

taky mizely z talířů dříve než byste řekli švec 


a taky jsme měli kedlubnovou polívku


a v neděli byla taťkova rajská


no a takhle to máme u nás s obědama

a vy se mějte moc pohodově

a ahojda




9 komentářů:

  1. Very, dnes jsem měla květákovou polívku. Obalovaný jsme měli minulý týden s okurkovým salátem, to mi vždycky připomene prázdniny. Jahodové knedlíky dělám taky tvarohové, ty mi chutnají nejvíc, už se těším až budou jahody, mňam. Zdravíme z Kožuškova a přejeme príma den. U nás ráno upršený, teď UŽ jenom zamračený🥰

    OdpovědětVymazat
  2. Veru a my měli dnes taky květákovou jako u Libušky, kedlubnovou dělám nejraději krémovou, těstoviny se sýrovou děláme častěji než klasické rajské, knedlíky mám nejraději jablíčkové už od dětství a pak ještě boruvkový blbouny a na květák smažený jsem dostala náramnou chut.
    Co bylo u vás v neděli ted nevidím, někdy to tak je že se neukáže vše.
    A Veru vidíš já ted nedám na zrcadlovku dopustit, konečně, ale jak vidět tak i z mobilu máš krásné.
    Mějte se pěkně. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko,
    děkuji za další inspirace k vaření. Líbí se mi,že máte hodně pestrý jídelníček.
    Na chatě krásně budujete. Moc vás všechny zdravím. MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Veru, dala bych si ty špagety a jako dezert bych slupla jahodové knedlíky, to musí být teda bašta, já je nedělám, ale moje mamka je vařila docela často, s jahodama, s meruňkama a na závěr se švestkama, podle sezóny. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko zase tolik dobrot.Tu rajskou,tak tu jsem v neděli vařila také.Mějte se pěkně v Krkonoších.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Very , to jsou dobroty, mńam. Ty jahodové knedlíky bych si dala hned. Taky je dělám z tvarohového těsta. Smažený květák už jsme dlouho neměli , asi udělám co nejdřív.
    Mějte se v horách krásně.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Verunko,zas samé dobroty.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  8. Strašně moc vám všem děkuju za napsání ❤️🙂

    OdpovědětVymazat
  9. Verunko, zase máte doma takový dobrůtky Mňam dala bych si všechno Bohunka od Domažlic :-)

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)