pondělí 1. května 2023

Když kvetou třešně 🍒

 tak letos se to povedlo úplně přesně

že třešně u nás kvetly na prvního máje









mějte moc hezký večer

a zítra budeme kuchtit jednu nepečenou sladkou dobrotu 🍰



6 komentářů:

  1. Ahoj Veru, teď mě napadá - byl první máj a květů čas. Mě teda pod rozkvetlým stromem nikdo pusu nedal, tak asi uschnu, ale můžu být ráda, že mě včera neupálili, tak to mám dobrý. Na tu sladkou baštu jsem zvědavá, před chvílí tu byla moje kamarádka a přinesla ochutnat vaječný koňak a byl výborný. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško taky měj hezký zbytek pondělí a dobrou noc přeju ❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Tady byl taky nádherný sluníčkový den.
    Verunko,přeji tobě i rodičům nádherné jarní dny
    Eva H.

    OdpovědětVymazat
  4. Evi moc děkuju a mějte se doma taky moc hezky ❤️

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, tak tyhle fotky jsou pořád muj sen, i když už zrcadlovku trochu osvojuju, taková paráda se mi podaří spíše náhodou😃
    Včera jsme byli v Praze na muzikále a ,,zarandili" na Petříně, bylo nádherně rozkvetlo a fakt jsme si to užili.
    Přeji pěkné májové dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, a to se ti teda přiznám, že jsem lajdák fotit foťákem a tyhle fotky mám z telefonu , mějte taky krásní dny ♥

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)