pátek 21. dubna 2023

Tak zatímco my

 jsme se pustili do díla

a natírali jsme a měřili a řezali

a taky hoblovali a vrtáli a šroubovali 



tak naše Baruška se nejdřív spokojeně vyvalovala na sluníčku

a poté u jezírka naháněla žáby 🐸


a že jich tam letos zas máme víc jak dost


ale my jsme nezaháleli

a tak ještě před večeří 

už se pomalu naše dílo začalo klubat 

teda jen jeho kousek 


s když jsme pak večer dorazili domů

tak přímo u nás před domem na louce

přistával záchranářský vrtulník z nemocnice z Hradce


a píšu to protože

že bych chtěla napsat

jací to jsou borci

že dokázali přistát tady u nás na tak malém kousíčku👍👍👍



4 komentáře:

  1. Veru, studovala jsem tu tvoji fotku žab, počítala jsem nohy, ale nějak tam nevidím žádnou hlavu. Baruška se pěkně vyvalovala, asi nebylo potřeba vyhrabat žádnou díru, tak byla bez práce. Veru z mojí práce vidím na střechu dětské nemocnice a je mně vždycky ouzko když vidím, jak tam přistává vrtulník a držím malému pacientovi palce. Jak byl nedávno ten velký vítr, tak to s vrtulníkem pěkně házelo a měl co dělat, aby se trefil do toho namalovaného kříže. Přeju pohodový večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Veru,pěkně vám jde práce od ruky a Baruška jako stavební dozor pěkně zkontroluje až výsledek🤨
    A ano také před záchranáři smekám.
    Mějte pěknou neděli. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc,moc vám oboum děkuju,že jste mi napsaly,jste hodné, že i já pak mám co číst 👍❤️❤️🌼🌼

    OdpovědětVymazat
  4. 🌼Moc krásné fotečky a krásné psaní 🌼 Bohunka

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)