úterý 25. dubna 2023

dlouho jsme nebyli u nás v kuchyni

a my pomalu přecházíme ze zimního

/víc knedlíkového /

na lehčí jídelníček

a tak není divu

že i jedno z jídel co jme měli bylo pečený kuře

a protože nám zelenina nedělá žádný problém

tak ani u kuřete na talíři nechyběla 


 měli jsme také hovězí po zahradnicku s rýží


A taky jsme měli domácí čínu

tu s taťkou máme hodně ráádi

a tak jí mamina dělá velkou pánev 



Měli jsme taky játra alà roštěnky a ty díky tomu koření jsou taky mňam 



a protože v sobotu se počasí opravdu vyvedlo

tak došlo i na první letošní grilování


a to je dneska všechno

mějte prima den 

a ahojda

 


5 komentářů:

  1. Very, taky jsme měli v sobotu první opečené buřtíky. Zase bych ta vaše jídla zblajzla od vrchu až dolů. Kuře budeme mít zítra, ale se starými bramborami, vidím že vy už máte nové. Zdravíme vás všechny z Kožuškova a hladíme Barušku🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško moc děkuju za napsání ❤️,jsi moc hodná ❤️

      Vymazat
  2. Veru, také jsem si všimla , že už máte bramburky nové, mňam, kuře děláme v poslední době ponejvíce na keramckém stojánku a vnoučata ho pojmenovala sedící kuře.
    To koření , věřím dodá zajímavou chut a mě by zajímala ta čína, jak děláte, případně děkuji za odtajnění.
    V sobotu jsme se byli pokochat v Olomouci na Floře, samozřejmě odtam nešli co se kytiček týče s prázdnou,
    opekali jsme také letos poprvé v neděli.
    Mějte se prima. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,to je dobrot na všem bych si pochutnala a je zas inspirace na vaření.I u nás o víkendu byly buřtiky to byla dobrota.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Veru to vaše vaření mě baví, protože to máte vždycky pěkně načančané, tak se pokochám aspoň virtuálně. Dneska jsem měla taky pečené kuřecí stehno s bramborovou kaší a hráškem, ale nevařila jsem to já, ale zašla jsem si do restaurace na oběd. Je potřeba ten jídelníček začít trochu odlehčovat, protože se léto už brzo zeptá, kolik jsme toho snědli v zimě a budeme se divit, jak se nám scvrkly letní věci ve skříni. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)