sobota 1. dubna 2023

Když vaří taťka 🥩🍛

 



To chodíme s maminkou mlsně kolem kuchyně 
a marně se snažíme vymámit z taťky cože vaří dobrého
 ale je to marné
až do poslední chvíle si to nechává jako překvapení

dneska byly rozšlápnuté nové brambory 🥔🥔
a kuřecí prsa
v černém pivním sosu 🍺
a bylo to mňam
 

a vy mějte dobrou noc

Ahojda 

a já jdu zas dneska do divadla na pohádku

a moc moc se těším, jen budu pajdat,
včera večer jsem šlápla na vláček 😁😁😁
a rozřízla si chodidlo

no hold trdlo jsem
zas jsem nekoukala kam šlapu 😁😁🤕



6 komentářů:

  1. Veru, ty rozšlápnutý brambory musím někdy zkusit a celkově se vám nedivím že se na tatkovi dobroty těšíte. Muj manžel si uvaří sotva čaj.
    Mějte pěknou neděli,
    já si nechám myslím dneska v klidu doznít užitou včerejší oslavu. Pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko maš šikovneho tatku i mamku.Rada čtu tve přispěvky.Měj se hezky a přeji Vam hezkou Květnovou neděli.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  3. Šmankote to musí být dobrota Bohunka

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím tebe i všechny u vás doma. Ty rozšlápnuté brambory si hned udělám, celé papu vypadá moc chutně :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Veru já už jsem si zvykla, že když jdu na tvůj blog, musím mít nachystaný kapesníček, protože u kuchtících příspěvků mi tečou sliny jako bernardýnovi. A když vaří tvůj taťka tak dvojnásob. Na ty rozšlápnuté brambory jsem se už kdysi chystala a pak jsem na ně nějak pozapomněla, ale určitě je vyzkouším. Hezký nedělní večer.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)