čtvrtek 30. března 2023

Kotlety podle babičky Jiřiny - aneb tak trochu retro recept

babička Jiřina to je taťkova mamka

a ten recept vařila ona

a protože ta´tka má tohle jídlo od vždycky moc rád

tak se ho mamina tenkrát od ní naučila

jen je moc škoda

že nám umřela hodně mladá

dneska to je už 18 roků co tu s námi není

a když umřela tak jí bylo 58 

recept tak ten je úplně jednoduchý

kotlety si naklepete, osolíte , opepříte a trochu poprášíte hladkou moukou🥩🥩🥩

a dáte je do vyšší pánve nebo do kastrolku na oleji pěkně orestovat

pak je vyndáte

a na ten výpek dáte dvě na kolečka pokrájený cibule 🧅

a pět na plátky pokrájených stroužků česneku🧄

přidáte 5 lžíc pálivého kečupu

5 lžíc obyčejné hořčice

1 na kolečka nakrájenou ostravskou klobása

a jednu pokrájenou kyselou okurku🥒

vše promícháte 

přidáte ty kotlety

podlijeme vodou ale ne moc 

a dusíte do změknutí masa 

a taky se vám musí vydusit voda 

a zbýt jen takový hustši sosík 

no a máte hotovo 🍛🥗


tak se mějte moc hezky

a ahojda 



5 komentářů:

  1. Těším se Veru až se recept ukáže celý, ale už tak to vypadá jako velká dobrota. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Veru, tak jsem včera koukala do mrazáku, jaké tam mám maso, abych věděla, co vařit v neděli. Zjistila jsem, že tam mám pár balíčků vepřového, tak jsem si říkala, že musím najít nějaký recept, jak ho udělat. No a.......jdu jako každý den teď k tobě na blog a ..... recept mám jasný. Děkuji, Hezký víkend Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, Veru to je super recept zapíšu si ho! Musí to být dobrota, taťkovi se nedivím, že mu to chutná. Zdravím Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko to musí být dobrota Bohunka

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám všem děkuju za napsání a jsem ráda, že vás ten babiččin recept potešil ❤️👍

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)