pondělí 27. března 2023

To byla

dneska venku měla 

chvíli chumelilo 

pak zas chumelilo ještě víc 

za chvíli zas fičelo tak 

že by vám to i čepici z hlavy odfouklo 

a to i kdyby jste ji měli přivázanou šňůrkama jako malé děti 

chvilkama bylo úplně černo 

že jsme museli i svítit 

a netrvalo dlouho a nebe bylo modrá jako v létě

a sluníčko nám doma svítilo přes půl obýváku 



a i když je to pro někoho na pováženou 

tak mám nového medvídka 🧸

a mám z něj velkou radost 


a ještě jednu novinku mám 

v Rozinkově uż jsou skoro týden čtyři 



a vy mějte krásný večer 

a ahojda ❤️



9 komentářů:

  1. Veru u nás bylo počasí uplně stejné, i tady níže zustával sníh ležet, tomu bych před týdnem ani nevěřila, kdyby mi někdo říkal že to tak bude, A ten medvídek se mi taky líbí, proč ne.
    Pěkné dny Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Áťko děkuju za napsání a přeju dobrou noc 🌛🌃

    OdpovědětVymazat
  3. Very, my to měli u nás s počasím obdobně. Sníh nám ještě drží na lavičkách. Venku svištěla meluzína jako v zimě. V Rozinkově mají veselo, chlapeček má krásně růžová líčka je k zulíbáni. Medvídek je hezký, usmívá se na tebe. Je důležité si udělat radost a je úplně jedno kolik nám je let💖Pohlaď Barušku, musela na chvíli ukončit na chatě ty výkopové práce, počasí na to není, ale vyřiď ji, že se zase vyčasí a bude to moct v klidu dodělat😺Zdravíme z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Veru, na tvůj blog jsem "narazila" poměrně nedávno a protože se mi celkově móóc líbí, tak jsem si včera pročítala různé příspěvky a "šla" jsem i dost do historie. A tam mě čekalo nemilé překvapení, protože se příspěvky objevují bez fotografií, což mi tedy dost vadí. Chtěla jsem se zeptat, jestli se to děje jen mně na mém počítači nebo je to i dřívějších příspěvků normální. Děkuji, hezké dny a těším se na další příspěvky...... opravdu. Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Moc povedený chlapeček, opravdu krásné dítě a vypadá klidný a spokojený. Ať se jemu i celé rodince dobře daří. Dagmar

    OdpovědětVymazat
  6. Veru ten méďa má krásně pozitivní výraz, usmívá se od ucha k uchu. A chlapeček je jak malovaný a bude se mít dobře, když má doma takovou chůvičku Rozičku. Počasí má teď finální nácvičnou na apríla, dneska když jsem se mrkla z okna, bylo venku pokaždé jinak, ale nejlepší byla ta chumelenice, tak snad se to brzo umoudří. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Verunko, medvídek je hezký hlavně, že z něho máš radost to je důležité.Tak konečně mají chlapečka doma přeji jim jen to nejlepší.A počasí u nás taky bláznivý.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám všeem děkuju za napsání

    a s těma fotkama u starších článků to je tak, že to tak mají všichni, jednoho krásného dne se fotky ztratily a bylo po parádě. Hanko ale pro mě je to docela motiv alespoň k těm retro článkům a receptům si s tím vyhrát a fotky tam postupně zas nahrát .

    tak mějte všichni pěkný večer, u nás je se sněhem a mrzne ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, tak to by bylo opravdu super, super, protože bez těch fotek, to není ono a člověku se to nechce číst. Děkuji za odpověď, u nás je také pěkná zima, balím se do čelenky a nosím rukavice a můj westík kabát. Hanka

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)