neděle 26. března 2023

Taková rychlovka k televizi

 taky vás u televize někdy honí mlsná

to nás taky

někdy to spraví jablíčko, pomeranč

jindy zas nanuk

no a nebo naše domácí sýrové kreky

brambůrky mamina skoro vůbec nekupuje

a tohle je taková prima náhrada

a je opět rychlá 

potřebujete na ní pouze plátkový sýr

a pokud chcete tak i něco na posypání



a jak na ně

plátkový sýr nakrájíte 
/ ozkoušeno máme že nejlepší je gouda/
nebo my už teď i jen natrháme na kousky
dáme na plech s pečícím papírem
posypeme trochou vegety


a dáte péct na 200 asi na 10 minut
no a máte hotovo


a jinak u nás celý den prší, fouká, pak zas chvíli svítí sluníčko

a tak to je pořád dokola

no zítra bude ještě hůř a bude chumelit

však už máme v lednici zadělané linecké těsto

ale ne na vánoční cukroví

ale na to velikonoční 


a vy mějte hezký večer

a ahojík






5 komentářů:

  1. Ahoj Verunko, já brambůrky nekupuji vůbec občas tyčinky,ale dělám slané pečivo říkáme mu telka i já mám v plánu upéct linecké na velikonoce.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Veru,asi už jsem někde viděla,ale ještě nezkoušela, tak určitě zkusím. Také jsme dříve těhle věcí kupovali víc, časem člověk zjistí že je vlastně vubec nepotřebuje a radši si večer křoupne zeleninu. U nás se naštěstí předpovídané deště nenaplnily, a tak se dalo o víkendu s vnoučaty užít i docela dost venku, přírody, hřiště, i když aprílově u nás také bylo, tak aspon nepršelo.
    Mějte hezký další týden. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Very věřím, že to je dobrota. Mám sýr ráda, já si ho zase v mikrovlnce rozpustím a pak vidličkou jím, sice mi nekřupe, ale je taky si pochutnám. Vaši dobrotu vyzkouším. Zdravíme z Kožuškova opět skoro zimního🥰

    OdpovědětVymazat
  4. Veru vidím, že Barušku žádná nečekaná zima nepřekvapí, mám chuť udělat to samé, šla jsem dneska jenom z autobusu domů a přišla jsem zmrzlá jako preclík. Ty sýrové krekry jsou výborný nápad, já bych je zbaštila ještě teplé, určitě to někdy vyzkouším. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám všem děkuju za napsání ❤️🙂

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)