čtvrtek 23. března 2023

ještě než nám zas ..., a něco z kuchyně

nachumelí

tak se mi včera podařilo vyfotit na zahradě 

první rozkvetlé letošní sedmikrásky

to víte že jsem z toho měla velkou radost

a že jsem se tím pádem při jejich letos poprvé zas válela po zemi

vám asi psát ani nemusím







dneska jsme na chatě montovali můj vánoční dárek
dostala jsem totiž na chatu psací stůl
a pro mě která ráda maluju a tvořím
to bylo velký překvápko
a tak stůl už stojí
a já se těším
až ho zajedu

a k obědu jsme měli kuřecí stripsy
ty já mám hodně ráda


a včera jsme měli žemlovku

 
a v neděli jsme měli velkou dobrotu
bramborové špalíčky, zelí a masíčko




a vy se mějte moc hezky
a budeme se těšit 
že jarní počasí se nám zas brzy vrátí
člověk si na to zvyknul nahned 




 

3 komentáře:

  1. Veru, taky se mi to jaro už zamlouvalo , alespon výlet na mandloně že nám vyšel se sluníčkem.
    Dostala sem chut na žemlovku, špalíčky si dávám ráda v restauraci.
    A nafocené jaro máš parádně a věřme že se brzy vrátí.
    Pěkné dny . Aťka
    Jo a taky máš pěknou novou profilovku.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu Very, brzy jsme si na pěkné počasí zvykli. Musíme to nějak vydržet ono se nám za chvíli vrátí. Ještě do neděle má být hezky. Zase mě zaujalo jídlo, jak jinak, že. Zelí mám v plánu zítra a na žemlovku mám taky chuť, už jsme ji neměli pěkně dlouho. Sedmikrásky jsou krásné, mají to i v názvu. Líbí se mi obzvláště ty, co mají růžové okraje. Very, užívejte si ještě hezkého počasí na chatě s Baruškou a zdravíme vás všechny z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko,ta Vaše chatička je jak z pohádky.A dobroty jak ze stolečku prostři se.Jitka.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)