úterý 21. března 2023

Stavební dozor má

úraz 

No Baruška včera na zahradě opět hodně pracovala

a hrabala a hrabala

no a šeredně si zatrhla takový ten boční  drápek

až ji tekla krev

a tak jí to mamina zavázala

a takhle to ten náš malý marůdek teda má🧸❤️





 a tak hladíme, litujeme a zas hladíme

bolí jí to hodně

když ji mamina utírá opatrně tu bolavou pacinku po koupání z venku

tak u toho chudák kňučí

Jsem malovala Barušku ❤️🐕



no a vy mějte hezký večer🕯️

a my jdeme dneska dřív jak jindy spát 





6 komentářů:

  1. Ajajaj, Veru , a to uraz přímo pracovní, už jsem litovala na IG,
    ale na druhou stranu jsem se musela i usmát jak umí Baruška správně marodit,
    tak po chlapsku, na to že je ženská. Ať se pacinka brzo uzdraví. pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. HEZKÝ jsi namalována Barusku,můj Míša si často utrhnul drabek.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, malinká, ale má takovou péči, že to přejde. Možná, jestli to nebude chtít veterináře, aby ji to zastřih, aby o to nechytala pokuď tam zůstal drápek. My zatím bez úrazů. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. No Veru já bych psa neuměla nakreslit a to malovat docela umím, je vidět že už máš Barušku "v oku". Ale marodit teda umí, je to rozená hérečka. No ale musí to hodně bolet, tak ať se jí to brzo zahojí. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  5. moc vám všem za barušku děkuju, už běhá normálně, akorát zakňučí když se do toho bouchne, ale zahojený už to má pěkně a co myslíte, už zas pokoušela dneska hrabání

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)