čtvrtek 9. března 2023

I když


 




Už to je nějaký ten den co jsme po covidu negativní
tak pořád ještě nejaké ty neduhy s ním spojené nás v menší míře trápí

jeden den to je úplně v pohodě 🙂
a druhá den to je zas jinak

tak třeba já mám pořád ještě problémy s chutí
některá jídla si vychutnám úplně v pohodě 
a některá kdybych je neviděla
tak ani nepoznám co jím 

ale ty malé koláčky se džemem a tvarohem ,to jsou takové rychlé bez kynutí
 tak ty jsem si naštěstí vychutnala 👍

 no a to je dneska všechno
u nás je šeredně
prši a je šero

ale i přesto mějte pohodový den






15 komentářů:

  1. To je dobrot, hned bych si něco dala. Já jsem při kovidu ztratila čich a místo chutí jsem měla všechno hořké. Cítit jsem začala cca po měsíci a teď, po 11 měsících to pořád není takové jako před kovidem. A chuť - to jsem měla všechno bez chuti a pak se mi vrátila jen hořká. A to jsem měla hodně dlouho, určitě dva tři měsíce. Tak ať je líp Veru a můžeš si vychutnat všechny ty dobroty

    OdpovědětVymazat
  2. Very, zase bych si pochutnala od vrchu až dolů. To je zajímavé, že některé chutě po nemoci člověk cítí a některé ne. Dodnes mi marmeláda chutná jenom kysele a nerozeznám, jaká vlastně je. Víš co je zajímavé, že jahodové víno jsem vždycky cítila, že je jahodové i když všechno ostatní jsem necítila vůbec. Ještě že si tu chuť my labužníci dokážeme představit. Ať jste brzy v pořádku, co se chutí týče. Zdravíme z Kožuškova, dnes nám prší 💦💖

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško ahoj, já nemám ještě ani čich v pořádku, necítím skoro nic ano když si Barčí prdne a to bývá pěknýho smradu od ní :)))
      Děkujeme a mějte se v kožuškově taky moc hezky

      Vymazat
  3. Přeji návrat opravdového zdraví.Já mám problém se solí-všechno se mi zdá moc slané.
    Chvíli jsem mohla jíst jen ovoce...
    Přeji klidné dny tobě i rodičům Eva H.

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy kdo u vás vaří?? To jsou samé dobrůtky?? Kdo vymýšlí, co se bude vařit?? Je to všechno moc parádní!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vše vaří Verunka.....to je kuchařka..

      Vymazat
    2. Janko tak ty jsi mi dala námět na další článek, tak já o tom určitě napíšu a děkuju ♥

      Vymazat
  5. Veru dala bych si nejvíc ty kuličky,ale s rýží, rajskou mám ráda, ale chutnalo by mi všechno,
    My dnes měli kýtu na paprice s rýží.
    Při covidu mě jen krátce zlobil čich.
    Mějte prima dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
  6. Verunko můžu poprosit o recept na ty koláčky? Určitě do jara se chutě vrátí. Až budete na chatě u ohně opékat špekáčky. To budou chutě. Tady u nás pěkně fouká. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Veru, držím palce ať už je líp. A prosím, nebyl by recept na ty koláčky? děkuji

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)