úterý 22. listopadu 2022

Tak už i k nám

od pátku nakukuje paní zima

ani jsme se v pátek nenadáli

a chumelilo

Krakonoš asi potřeboval provětrat svojí komůrku 

ve které má na zimu uchované sněhové vločky

a pár jich poslal i k nám 

jo s mrazem to byla jiná

v neděli ránu nám tu mrzlo až praštilo a naměřili jsme - 9  stupňů

a teď k nám zas nakukuje obleva

a tak ze sněhu nebude nic


tohle jsme fotila včera na procházce

a sníh už byl pěkně mokrý












a doma nás pak čekal ještě vlahý jablíčkovo mandarinkový kompot

který mamina dopoledne uvařila


a  to je ode mne všechno

mějte hezký večer

a ahojda





6 komentářů:

  1. Veru, také u nás o víkendu polehávalo malinko sněhu, ale spíše bylo mlhavo a mrholivo. Na takové ledové krustičky si ještě počkáme.
    Jak budu vařit jablíčka zkusím k nim mandarinku přidat, nejíme kompoty k obědům jako dřív,ale já je mám ráda, jen tak, přesně jak píšeš na svačinu, taky nemůžu moc syrového ovoce kvuli alergii, kompotované můžu a mám ho ráda.
    Mějte pěkné dny, a koukám jakou máš pěknou myslím novou svoji fotku.Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko,v sobotu jsme bobovali v neděli začalo pršet a je po sněhu.Kompoty mám moc ráda nadělala jsem si pěknou zásobu.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Veru, u nás zima nakoukla jenom jedním očkem a byl z toho takový menší poprašek, ale i z té trochy už jsem viděla uplácaného sněhuláka. Dostala jsem od tety košík jablíček a přemýšlela jsem, co z nich udělat, myslím že kompot je dobrá inspirace. Jinak fotky jsou super (a i ta nová na tvém profilu). Krásný večer.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)