pátek 25. listopadu 2022

proč













 mám ráda tenhle čas co přichází
právě pro tohle všechny
pro všechny ty vůně
pro tu pohodu
proto 
že doma máme vánoce s dárkama
a druhý den pak na chatě
máme takové ty jiné vánoce
takové ty po staru
bez dárků
a jen a jen s vyprávěním
kamínka praskají
a je nám spolu dobře
a nic víc než sami sebe k tomu nepořebujeme
a tak i vám přeju
ať máme ten nastávající advent plný pohody a klidu






14 komentářů:

  1. Very, taky mám ráda adventní čas, ale ty to víš. Tak si ten krásný čas užijte všichni i s Baruškou ve zdraví a pohodě. Zdravíme vás všechny z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko, taky mám moc ráda adventní čas.Odpoledne se vrhnu na výzdobu venkovních truhlíků a udělat adventní věnce,letos dělám dlouho jindy mám už týden dopředu připraveno . Přeji krásné adventní dny.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko i já Ti a tvým rodičům přeji krásný adventní čas,plný lásky a pohody.My už dostali minulý týden ten největší a nejkrásnější dáreček a to vnučku Kristýnku.Tak jsme šťastní jak "blešky". Posílám pozdrav od Příbrami🙋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blanko moc děkujeme a malé princezně přejeme hlavně hodně zdravíčka

      Vymazat
  4. Milá Verunko,krásný a spokojeně prožitý adventní čas,s procházkama,focením,tvořením a těšením se.A hlavně ,že jste všichni spolu.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Veru, ten adventní čas je ještě lepší, než samotné vánoce, mám taky ráda tu vánoční atmosféru a každý večer zapaluju svíčky. Ale závidím ti to posezení u praskajícího ohně, to musí být nádhera, pamatuju to z dětství, kdy jsem u babičky usínala u kamen. Tak ať si ten advent jaksepatří užijem. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuju a mám to podobně a je mi pak líto, že to končí

      Vymazat
  6. Veru, po jistě mile strávené neděli s první adventní svíčkou přeji vám klidný a pokojný celý advent, mám ho taky moc ráda, i když letos trochu improvizovaně díky rekonstrukci, do vánoc to tu snad dopentlím.
    Mějte se předvánočně. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, tak ať máte co nejdříve hotovo a můžeš tak užívat adventní pohodu

      Vymazat
  7. Ahoj Very, přeji Tobě , rodičům i Barušce krásný adventní čas. Prožijte ho v pohodě a ve zdraví.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)