pondělí 22. srpna 2022

včera odpoledne bylo tak akorát na

prima procházku


venku se citelně ochladilo

sem tam spadla i nějaká kapička deště 

ale to nám ani trochu nevadilo


už nějaký čas měla mamina v plánu donést si z lesa úplně malinkaté

nálety smrčků

chtěla si je dát do květináčů na okna


už je takhle měla

ale ty  už nám hodně vyrostly

a tak se přestěhovaly na zahradu 

a proto mamina na okna chtěla nové

a tak jsme se pro ně včera vydali


a tak zatímco mamina hledala právě ty vhodné stromečky

já se s fanoušem užívala


















pár malilinkatých / asi 10 cm / velkých stromečků

jsme domů dovezli

a všichni jsme byli spokojeni

taťka s Baruškou z toho že se prima prošli

mamina ze stromečků

a já z focení

a tak to má být


mějte se moc hezky

a užívejte prima chladna


u nás se dneska bude žehlit

teď v tom teple jsme to pořád s maminou odkládaly


P.S. a naši už víc jak měsíc spí v nové ložnici

a na to jsem úplně zapomněla

tak někdy příště

/ ale že to taky byla akce :))) /





5 komentářů:

  1. Ahoj Verunko, já dneska mám zavařovací den a hlídací teď dostaly holky nanuka a pustila jsem jim pohádku, protože se strašně rozpršelo.S těma stromeckama je to dobrý nápad.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Verunko,fotečky parádní.U té poslední v pravém rohu dole co to asi tak může být?Jitka.

    OdpovědětVymazat
  3. Veru,pěkně jste se všichni v lese činili, u nás včera i dnes celý den doslova prolil...
    a o žehlení a zapnuté troubě v těch vedrech mi ani nemluv, ještě že prckové mě minulý týden vysvobodili a muselo se na koupaliště.
    Pěkný týden. Aťka

    OdpovědětVymazat
  4. Veru to jsou ty kuličky, které když se na ně duplo, tak to prásklo . Je vidět, že jste s Fanoušek nezaháleli a vznikly z toho parádní fotky. S tím žehlením to mám taky tak, ve vedru se mi do toho nechce a pak toho mám hromadu. Zdravím z Kroměříže.

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko,máš dar vidět,to co jiní nevidí.Jsi šikulka.
    Pozdrav tobě i rodičům ☺

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)