sobota 20. srpna 2022

pojďte se mnou mrknout

k nám do kuchyně

teda spíš se  mrknem  k mamině pod pokličku

co dobrého nám uvařila 

v týdnu jsme kromě jiného měli i tyhle zapečené gnochi

 s kuřecím masem, žampiony, smetanou a čedarem

a polívku ten den jsme měli frankfurtskou 





no a dneska nám mamina uvařila

hranolky, fazolky, kuřecí plátky a pepřovou omáčku

a to je taky moc prima bašta

ty fazolky jen tak lehce povařené v osolené vodě

tak to je pro mě velká dobrota


a polívku jsme měli kuřecí s rýží

rýži když máme k obědu

tak si mamina uvaří vždycky víc

a to co zbyde si dá do mrazáku

a pak ji už jen přihodí do polévky

ať do téhle kuřecí nebo do rajské

no a má to o to rychlejší




a zítra máme po strašně dlouhý době

/ od velikonoc/

svíííčkovou 

a tak se na ní taky těším


no a vy mějte hezkou sobotu

my jedeme do Polska na velký nákup

a zatím marně čekáme na déšť

u nás z toho slibovaného nespadla  zatím ani kapička





5 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,tak u nás po hodně dlouhé době pršelo a napršelo opravdu hodně, naše zahrada vypadá strašně tak snad se trochu vzpamatuje na příští rok musíme pořídit víc nádrží na dešťovou vodu už máme připravený jen rozmístit a upravit okapy.To máte supr, že můžete jezdit na nákupy do Polska já hlídám akce a nakupuju.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Verunko, nejradši bych přišla s rendlíkem :).Mějte se pěkně a hezkou neděli.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  3. Very, ty dobroty bych si hned dala. S rýži to dělám taky tak, do polívky se vždycky sejde. Nikdy neutrefím to správné množství. Z deštěm to u nás taky moc slavné není. Od včera párkrát jemnoučko zapršelo, dívala jsem se na barel, je tam s bídou 15cm vody. A to nám slibovali sobotu i neděli deštivou. No co někde nepršelo vůbec, tak jsem vděčná za to, že nám aspoň pokropilo. Voda se napustí ze studny, když nepřišla z nebe. Mějte príma víkend, zdravíme vás všechny z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat

  4. Hallo Veronika,das ist ein richtiges Sonntagsessen. Bei uns ist es immer noch sehr heiß und trocken.Letztes Jahr die furchtbare Flut und jetzt trocknet die Ahr und der große Rhein fast aus. Der Garten sieht aus wie in Spanien. Viel Spaß in Polen und einen guten Einkauf wünsche ich Euch Brunhilde.

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, u nás po dlouhé době leje právě ted a já jsem v tom zrovna musela docela dost daleko než jsem se dostala k autu, no tak takhle jsem dlouho nezmokla,
    jinak vaše bašta je vždy príma inspirace,
    já ted měla prcky a zase jsme po strašně dlouhé době na jejich přání vařili rajskou, kromě řízků co nesměj nikdy chybět a opíkání.
    Mějte prima neděli. Aťka

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)