sobota 27. srpna 2022

rok se sešel s rokem

 a já už se několik dnů těšila na dnešek


a důvod

jeli jsme zas na výstavu zvířátek do Žirče

no a to bylo něco na mě

však víte

že já mám zvířátka moc ráda


ráno to teda nejdřív vypadalo

že nikam nepojedem

o půl čtvrté v noci se k nám přihnala velká bouřka i s lijákem

a ráno když jsme pak po sedmé vstávali tak ještě hodně pršelo

no a to bylo na prd

chtěli jsme jet totiž hned po ránu

než by tam bylo hodně lidí

no a počasí nám po ránu ani trochu nepřálo


ale pak se stal zázrak

před osmou přestalo pršet

a půl deváté už dokonce vykukovalo sluníčko

a tak netrvalo ani pět minut

a my seděli v autě

a k mé velké spokojenosti

jsme se vydali na cestu za zvířátkama






a povím vám
že z těchhle kohoutů 
šla pěkná hrůza
ti když se rozkokrhali
tak to byl pěkný rachot

ale ty hřebínky měli teda parádní









tak mějte dobrou noc

a kdo to budete číst až ráno

tak prima den 

a ahojda





3 komentáře:

  1. Ahoj Veru, kohouti se dívají hodně přísně, my jsme doma měli jednoho hodně zlého a jelikož nešel převychovat, skončil v polívce. A u babičky jsme měli přesně takového králíka sameťáčka, moc ráda jsem ho hladila. A u nás se dřív pletly takové košíky a kazety na šití, ale nevím jestli i dnes, už dávno bydlím jinde, ale je tam i košikářské Muzeum. Takže pro mě to byl takový retro příspěvek (i s tou klobásou, protože už je teď nejím). Přeju krásnou a pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, z kohoutů mám také respekt, obecně z hodně zvířátek, košíky mě připomněly jarmark, u nás bude v září, vždycky se těším a klobása k podobným akcím patří, zrovna v týdnu jsme měli na letňáku.
    Mějte pěkný už do září vkráčející týden.Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko, tak to byl hezký výlet.Moc zdravím.Iveza

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)