pátek 26. srpna 2022

letos jich bylo jak šafránu


 tudíž hodně málo
a o kom že píšu 
o lesních borůvkách

těch zahradních jsme měli a ještě máme dost
ale knedlíky z nich nemáme rádi
do knedlíků máme opravdu nejraději právě ty lesní

no a tak když jsme tuhle na procházce v lese na ně narazili
tak jsme nelenili
a do kelímku to co šlo nasbírali

no a pak nelenila ani naše mamina
a uvařila nám z nic tyhle blbouny
/ tak se u nás kynutým knedlíkům říká/



no a tak po těch červnových jahodových
jsme si pochutnali a na těchhle borůvkových


a vy mějte moc hezký pátek
a ahojda


a  nám je hodně smutno
u nás doma byla Hanka  hodně oblíbená
a její písničky jsme měli moc rádi
 ♥♥♥








5 komentářů:

  1. Veru, u nás se taky říká blbouny a s lesníma boruvkama je dělám vždy, když jsou tu prckové, zbožnujou je a když byla vnučka ještě hodně malá pronesla...babi já si pšidám ale už mi nedávej blboun, dej mi nolmální knedlík....
    A Haničku tu mám uplně nejradši celý roky.
    Pěkný víkend. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Very, dala bych si takový knedlík, neměla jsem ho už léta. Taky je mi moc líto, že Hanička písnička už zpívá někde nahoře, měla jsem ji vždycky moc ráda ...💜

    OdpovědětVymazat
  3. Veru takového blbouna bych si taky dala. Haničky Zagorová je mi líto, její písničky jsem moc neposlouchala, ale byla mně vždycky sympatická a taky se mi líbilo, jaký měli s panem Margitou hezký vztah. Přeju pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko taky jsem mněla Haničku moc rada přeji ji klid v nebíčku .takové blbouny mám taky rada.Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko kndlíky s čímkoli bych si dala hned,sladké já můžu. Haničky mě je mooooc líto,mnohé její písničky mám mooooc ráda. Dnes jsem si dlouho pouštěla jeji videa a slzy mě tekly, Je jí moc škoda ! Už těch známých dobrých zpěváku odešlo moc !
    Mějte všichni krásný podvečer !

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)