neděle 17. dubna 2022

tak už zas lozím po kolenou a fotím
a kromě mě 
která mám jen špinavý kolena
jezdí večer s náma domů i jedno špinavý prasátko
Baruška
ta totiž má na zahradě z nás všech úplně nejvíc práce
rozhodla se najít všechny svoje poklady
které si tam vloni zahrabala
a hrabe a hrabe a hledá a hledá...










mějte se moc hezky 
a ahojda
a moc děkuju za všechna přáníčka k narozeninám
moc mě potěšila







 

6 komentářů:

  1. Verunko, to je prima, už jste zase všichni ve svým živlu, teda vy se nenudíte ani v zimě ale přece jen jaro a chatička to je jiný kafe, vid.
    Mějte fajn sluníčkové Božíhodové odpoledne. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi,jak jste obě pracovité.Fotky jsou krásné...Baruška má nějak hluboko svoje poklady ☺
    Přeji krásný sváteční den ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Very, ty tvoje sedmikrásky jsou luxusní. Baruška má práce jak na kostele, dohání co zameškala v zimě. Pohodové velikonoční pondělí přejeme všichni z Kožuškova 🥰

    OdpovědětVymazat
  4. moc vám všem děkuju za milé řádky, mějte se taky moc hezky ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím Verunko, jsou to moc krásné fotky, focené s velkým nadšením a láskou k přírodě. Eva z Plzně

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj veru.
    Děkuju,tohle mi chybělo...Baruška -hrabalka.. :-) To mě spolehlivě rozesměje..skoro se v té díře ztrácí,aniž si toho všimla...
    Milé fotečky,mějte se hezky všichni.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)