pátek 28. ledna 2022

taková rychlovka

 tak ještě jeden recept pro vás mám

je to spíš jak taková změna jak jinak připravit párek k večeři jinak



takže úplně jednoduše si párky na dýlku rozříznete

ale nedokrojíte

a do té mezírky šoupnete hranolek sýra



pak to celé zabalíte do listového těsta

dáte na plech 

potřete vajíčkem

 posypete tím co máte rádi 

a dáte péct



no a výsledek už znáte


a úplně nejlíp chutnají

když jsou vlahé

a my k nim měli nakládanou zeleninu / v tom nálevu jako okurky/

a bylo to dobré


a vy mějte krásný večer

a ahojda




5 komentářů:

  1. Veru, děláme to tak s minipárečky jako takové jednohubky, poslední dobou ale nemáme moc rádi listové, že je na nas asi nějáké moc mastné, tak balíme klidně do domácího štrudlového, a je taky dobré, takové křupavé.
    Mějte pěkný víkend. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Veru, to je výborný nápad na občerstvení pro návštěvu k vínu, určitě vyzkouším. Zítra budu dělat zapékánky: veku namočím z jedné strany ve vajíčku, dám makrelu Franz Josef a kousek sýra a zapeču. Je to mňamka. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Takovýhle papkání, mám moc ráda. Myslela jsem, že je uvnitř páreček, ale ono by šlo tam dát ledasco. Taky mám moc ráda se zelím a šunkou, to je taky bašta. Byly jsme s dcerou v Globusu, tak jsem ještě mimo nákup koupila Martinovi slipy , moc rychle roste a když vidím při praní, že už je to namále, aby něco oblékl, tak začnu kupovat já a pak se přidá ještě dcera. Tomášek už je taky dost vytáhlej, asi je budeme muset nějak zablokovat. Tomu zase kupovala máma, dcera. Tak jsme se trošku podělily o útratu. U nás drobně sněží a je zataženo, město vidět není. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Very, vypadá to lákavě. Líst.těsto mám na mrazáku pořád, až tu bude Maty tak to udělám :-) Zdravíme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký večer!
    Děkuji za recept.Dnes jsme k večeři vyzkoušeli. Bylo to moc dobré. Jsem ráda,za každý zajímavý nápad,za inspiraci, co vařit.
    Mějte se hezky
    MíšaZ.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)