pondělí 31. ledna 2022

leden u nás

tak zas nám ten leden utekl jak voda

i když jsme si v něm prožili několik hodně dlouhých a nekonečných dnů

to když jsme čekali na výsledky mamčiny biopsie

borelii má teda potvrzenou

ale vše ostatní jak už víte dopadlo dobře


měsíc jsme začali ještě vánočně i se stromečkem a zbytkama cukroví

to nám vyšlo do tří králů


hodně jsme si užili i sněhu

sice i sem tam sprchlo

ale dá se říct

že sníh nám tu držel prakticky celý měsíc

a já byla na běžkách

a nejen já 

přidala se i mamina

a taky jsme se radovali z toho

že už  k nám do obýváku zas dosvítí vracející se sluníčko


taky jsme si museli koupit novou lednici


a nakonec co se týká malování obýváku

který plánujeme na červen

tak nezůstane jen u něj 

a naši se rozhodli

že dojde i na novou elektriku v ložnici

kde máme ještě původní

no a když už se to bude tak dělat

tak bude i nová ložnice

a bude taková 

aby se v ní taťkovi lepši pohybovalo


v lednu se u nás hodně pracovalo

ale všechny papíry už mají naši hotový

a tak teď měli několik pár dnů volněji

než co se pustí do všech těch daní co je čekají 

ale maminu ta práce moc baví

a co se naučil taťka ji s tím pomáhat

tak jím to jde mnohem rychleji


a zítra už teda máme únor

a po únoru je už březen

a to už budeme ke konci měsíce vyhlížet vracející se čápy

a na ně já se moc moc těším

už mi tady chybějí


no a tady máte náš leden v obrázku



a vy mějte prima večer

a zítra budeme spolu péct ty sladké brambory





6 komentářů:

  1. Veru, na měsíční koláž se vždycky moc těším. Je to prima si takhle zrekapitulovat měsíc, líbí se mi i jak někde dávají zážitky a pocity na lístečkách do nádoby a pak si je za určitý čas společně pročítají a diví se co vše stihli , zažili, tak já to jen tak promítám v myšlenkách, co se zas neskutečně postíhalo, podařilo sladit....
    A k včerejšímu článku jsem zapomněla jaké máš milé drobnosti v pokojíku, tam musí být utulno. A co to máš za obrázek toho domku s věžičkou?
    Pěkné dny a těším se na zítřejší brambory ke kafíčku. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko,vůbec nestíhám pořád tu máme tu starší vnučku ta malá je tu taky,ale ta chodí spinkat domů bydlí vedle ještě mi zlobí ty nohy tak je to náročnější.Dneska v rádiu říkali,že březen má být teplý tak snad vyrazíme už na zahradu máme velké plány.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Nějak moc rychle to utíká.Já se ani nezlobím-těším se na jaro.
    Přeji všem krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu to utíká a taky jsem moc ráda, že už se nám sluníčko vrací. Sníh máme asi jako u vás. Teď zrovna jede prohrnovač, tak za chvíli půjdu na prohazování i já, napadalo toho přes noc docela slušně. Během dne má tady u nás na severu opět dost sněžit, tak bude snížek přibývat. Nacpala jsem pračku, ať se nají. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, těšili jsme se na vánoce a teď se budeme těšit na jaro. Zima je hlavně u nás deštivá a bez sněhu a mrazu a to mě nebaví. U nás se teď dělá nová koupelna a na léto plánuju malování, takže furt je nějaká činnost. Taky chci skončit v práci, i když ještě nemám důchodový věk a budu se starat o invalidního bratra, takže to bude pro mě velká změna. Ale zas budu mít na všechno víc času. Přeju pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Veru.
    Všechny pozdravuju,jsem ještě nemocná,podívám se pozpátku.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)