neděle 30. ledna 2022

dneska jsme se na

 procházku nevydali

venku bylo úplně šíleně

a tak nám bylo doma líp


a tak se u nás odpoledne žehlilo, šilo na stroji

hrálo člobrdo a kloboučku hop,

a Baruška proháněla balonky


a taky se  trochu pracovalo


no měli jsme celé odpoledne co dělat


a k obědu jsme měli játrovou polívku

a hamburskou

a protože byla neděle

a to máme i něco navíc

tak byl zmrzlinový pohár

a taková byla dneska neděle u nás 








a tady si všimněte nalevo toho rámečku u obrázku

vedle něj mají Pepíci klec

a když je pouštím proletět

tak hned na obrázek

a takhle mi ho oklovávají

rošťáci jedni


no a vy mějte moc hezký večer

a zítra zas ahojda

a recept na brambory -zákusky připravím na úterý





5 komentářů:

  1. Veru, tak jste měli takovou klidnou obyčejnou a nebo naopak vzácně odpočinkovou neděli. My po včerejším šibování s nábytkem jsme zvolili podobnou a vzhledem k tomu vichru taky byli jen doma, u nás byla kýta, bramborový knedlík a sladký červený zelí a sluníčka z kroužků jablek a listovýho těsta. Elektrika nám naštěstí nešla jen dvě hodiny po ránu a pak sem si už mohla posvítit na začátek šmodrchání dalšího medvídka z dolphin.
    Klidný večer a dobrou noc. Aťka
    a díky za ten chystaný recept na brambory

    OdpovědětVymazat
  2. Veru já jsem dneska nevystrčila nos, vůbec se mi do toho vichru nechtělo, zítra ale musím do práce i kdyby byl uragán. Dneska jsem vařila bramborovou polévku a krkovičku na zelí s nokama, byla to náramná mňamka, i když ty noky kupuju. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsme včera nikdo moc nevylézali, co kdyby nás bába futeř chtěla odnést, jen mladý s klukama byli u babičky. Já jsem odpoledne prošla kolem baráku, jestli něco nelítalo a tak jsem zjistila, že jsou opět plechy ze dřeva shozený a to byly zatížený kamenama. Tak jsem chtěla napřed trochu dřeva uklidit do dřevníku, už tam bylo trochu místa a tak dlouho jsem odebírala až jsem odnosila všechno. Měla jsem toho docela dost, ale jsem ráda, že je to sklizený, tady když to začne funět, tak to stojí za to. Dneska už je trošku klidněji. Dneska jsou víza pololetní, už mi Martin hlásil, že mají poslední hodinu vysvědčení a Tomášek už je taky ve školce, tak je tady trošku velký ticho. Dneska vidím i město a naproti kopce, co jsou ke Krakonošovu i na druhou stranu k Frýdlantu, ale hlásí sněžení. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě se vrátím k receptu na párky v těstíčku, zkusila jsem včera a bylo to dobré, hodně záleží na kvalitě párků. Moje mamka za svobodna chodila do cukrárny na brigádu a tam namotávali na párky list. těsto jako na kremrole. Párkrát jsem to zkusila, manželovi to nechutnalo, tak jsme na to zapomněli. Tohle s tím sýrem je podstatně chutnější, na to bych nerada zapomněla. Dagmar

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám všem děkuju za napsání a Dášo,s těma párkama máš pravdu, my kupujeme už jen ta malé krůtí, jsou dražší, ale nám chutnají nejvíc

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)