pondělí 27. prosince 2021

houby

 






jsem tuhle našla při procházce

ta potlučená noha mě pořád hodně bolí

a tak na procházku sice jedu

ale pak nešmajdám

beru foťák a mizím v lese

a nejinak tomu bylo i myslím že předevčírem

to jsem se šourala lesem a hledala co budu fotit

našla jsem právě ty houby y mech

a tak jsem zalehla na břicho a fotila fotila

no jenže pak se stou nohou zvednout

to byl mazec

ale sálo to za to


a doma

take letos jsem ujížděla na černým kubovi

byla jsem to já

 kdo pekáč dojedl do poslední kroupy

a už jsem ho u maminy na brzo objednala znova



a my jdeme ven 

sluníčko se zas snaží co mu síly stačí

a tak jdeme vychodit nějaké to cukroví

když ono je tak dobré





4 komentáře:

  1. Krásne fotky,
    to sú plamienky zimné, veľmi chutná huba. ktorú my zbierame :-)
    Recept na Kubu by nebol?
    Užite si prechádzku, u nás je pod mrakom.
    Aďka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko,krásné fotky.U nás bylo podmrakem,ale procházka taky byla,taky si tak pochutnávám na cukroví,ale nesmím moc přibrat na váze kvůli bolavé noze a páteři.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Veru těžký je život fotografa, ale fotky se ti povedly. Na té třetí fotce to vypadá jako pavouk. Já bych potřebovala jít na nějakou velkou náročnou túru, abych ty vánoční kila trochu setřepala. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, túru bysme potřebovali všichni, i my po všech těch dobrotách už dnes zvolili jen rizoto, no jen , zkoušela jsem prvně italské se smetanou a tak taky žádná dieta, ale bylo s návštěvou ,tak přeci něco lepšího, užíváme prcky, tak něco s nimi snad vylítáme.
    Fotky z leska máš pěkné, a noha at je brzo fit.
    Dobrou. Aťka

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)