pátek 15. října 2021

tak koukejte

 teď píšu jenom malinko

ale to vám musím ukázat

dneska odpoledne jsme jeli jen otočku na chatu odvézt nějaké věci

ani nevím proč ale vzala jsem si sebou fanouše

no a vyplatilo se

jen co jsme přijížděli k chatě

tak z maminy vypadlo udivené KOUKEJTE


no a koukali jsme i my

z chaty jsme odjížděli v pondělí odpoledne

a protože bylo šeredně 

tak jsme tam od té doby nebyli

no a dneska jsme se nestačili divit


jestli to dokázala jen ta jedna sojka

nebo jí při tom někdo pomáhal nevíme

ale dneska byla úplně všechny slunečnice

co měla mamina s nima ozdobenou celou chatu a plot

vyklované do posledního zrníčka


a tak z kukuřičné parády nám všude zbyly jen prázdné stvoly :)))

no hlavně že jim chutnalo :))


a vy mějte prima večer

a já jdu psát povídání na zítra

prozradím že to bude retro o tom co nám mamina včera vyprávěla


5 komentářů:

  1. To muselo být celý hejno Veru, to by taky byl dobrý odchyt s Fanoušem, ale to zase kdyby jste na chatě byli by třeba strávníci nepřiletěli.
    Na maminy retro se těším, vždycky vybaví spoustu vzpomínek.
    Pěkný víkend. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš Veru, stačí pár zobáčků a je po parádě. Na retro už se těším, poněvadž já už jsem taky retro a tak si budu připadat jako za mlada. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  3. To je teda paráda, nikdo je nerušil a tak si hezky debužírovali, ty jsou šikovný. To bude určitě bezva povídání, mamina je na to šikulka. Taky už jsem retro, tak mě to bude taky pasovat. Já jsem dneska konečně mohla zase nějakou malou práci udělat na dolní zahradě, ale spíš jen takové přípravy a dokončení snad bude následovat brzy, snad nebude pršet, abych něco zase dodělala a hnula s prací. Jak neprší, tak vždycky aspoň něco málo udělám, ale jde mi to letos pomalu, jak by někdo řekl, jako když se pes pase. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Verunko,nám lítají sojky na ořechy.Na retro povídání jsem zvědavá.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Very, mám dojem, že si ta krakonošova sojka pozvala kámošky a závodily v zobání kukuřice. No, krásně ji měly naservírovanou, to přímo lákalo. Mohly si to nechat na zimu. K nám lítá do krmítka sojka jenom jedna, ale vyfotit ji je kumšt, vždycky mi zdrhne. Jednou se mi ji podařilo vyfotit, jak odlétá :-) Krásný víkend a zdravíme z valašského Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)