čtvrtek 16. září 2021

pár dnů jsem neměla

 na psaní náladu a ani čas

minulý týden v pátek jak jsem vám psala naposled

se šel taťka pak večer vykoupat

a když vylezl z vany

tak ho přepadla šílená zimnice

ráno pak v sobotu měl velkou horečku a šílený kašel

a neměl vůbec žádnou sílu a přestal chodit

a důvod

reakce na očkování

no bylo to hrozný

horečku jsme zahnali během neděle

kašel taky tak nějak ustal

no síla se mu začala vracet teprve až včera

dneska ale už bylo ráno o hodně líp

a tak už zas mu to chodí

a my jsme  rádi

že to má za sebou

a je to pryč


a tak  vám zas už budu psát

 nebojte

mějte se zatím moc hezky


a já jdu pro vás ještě teď sepsat

jeden recept na bramborové jídlo





4 komentáře:

  1. Veru, to je mi líto, ale hlavně že je tatka už v pořádku, občas slýchávám že pokud jsou nějáké chronické potíže tak je očkování může jakoby přechodně zhoršit.
    Tak se držte. pa .Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda Veru, docela jsem se lekla, ale hlavně, že už je to fuč a taťka je zase v kondici. Moje kamarádka měla taky takové reakce na očkování a teď už je zase Čupr holka. Tak ať to taťkovi běhá a tobě píše. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,tak to je síla takováhle reakce hlavně,že už je líp.Jsem zvědavá na nový recept.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Tatínka je mi líto.Můj syn s manželkou měli taky reakci,kdy museli zalehnout.
    Přeji mu brzké,opravdové zdraví.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)