sobota 21. srpna 2021

v tombole jsem vyhrála

ale o tom si napíšem ař později

hned ráno jsme se vydali kousek od nás do Žírče

na prodejní výstavu domácích zvířat

to víte to bylo něco pro mě milovnici zvířátek

jejda tam toho bylo 

jak na prodej

tak jen tak na výstavu

králíčcí, slepice, kohouti, holoubci

morčátka, křečci, andulky, papoušci

a spousta dalšího

já si tam připadala jako v ráji











 a jak to bylo s tou tombolou

první cena bylo  živé prasátko


ale to jsem naštěstí nevyhrála

já si za koupené losy odvážela domů

kaktus a pytlík granulí pro Barušku


bylo to tam moc prima

a tak si myslím

že se tahle výstava stane naším pravidelným výletem


no a vy se mějte moc hezky

a víte co je nového

nám dneska na jih za sluníčkem odletěli Bohouš s Bohunkou

bude se nám po nich stýskat

tak nějak se od jara pomalu stali členy naší rodiny

no a nám nezbývá než doufat

že se nám na jaře zase v pořádku vrátí

a budou nám zas rozdávat radost

4 komentáře:

  1. Veru, tak tenhle výlet by mě fakt nenapadl, ale je vidět že jste si ho fakt moc užili a to je dobře, zvířátka jsou výstavní, ale toho čuníka bych teda vyhrát nechtěla.
    Mějte hezkou neděli. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Veru já jsem se lekla, že jsi opravdu vyhrála to prase, to by teda byla bomba. Když jsme bydleli na vesnici, tak jsme chovali králíky, slepice a prase taky, ale zabíjačku jsem moc ráda neměla. Taky jsme měli dost často k obědu králíka, takže už jsem si někdy připadala jako v "Slunce, seno, jahody", taky jsem občas frflala. Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,gratuluju k výhře.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. jste moc hodné, že jste mi napsaly taky, moc za to děkuju ♥

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)