neděle 22. srpna 2021

tak a už nám

odletěli z města všichni čápi

nejednou mám pocit

že je město bez nich nějaké prázdné

a smutné

několikrát za den jsem se na ně dívala a těšila se z nich

Lotrando a Zubejda z pivovaru

létali přes naši louku dole ve městě na řeku

a tak když jsem kolikrát venku věšela prádlo

tak mi přelétali nad hlavou

chybí mi

a pár dnů mi bude trvat

než si zvyknu

že už je tu nemám

a těch 221 dnů do jejich plánovaného příletu zpátky mi přejde nekonečných


dneska u nás bylo docela hezky

ráno ještě chvilku i sluníčko svítilo

pak se sice zatáhlo

ale nepršelo

den byl stvořený na procházku

a tak jsme se vydali na horní pastviny







a víte co je ještě nového

vypadá to

že ještě letos budeme  malinko přistavovat chatu

naši už jsou domluvení s Jirkou od vedle

on je tesař

a tak že by nám s tou hrubou stavbou pomohl

a pak už by to bylo na našich

a tak už s na to těším

a zítra ráno budeme tady na chatě s Baruškou samy

mamina jede do nemocnice na krev

jo já vám asi ještě nenapsala

že má boreliozu jak vyšitou

no a nemá ji nejspíš od klíštěte

ale od komára

tak jede na kontrolu s krví

zatím se jí to moc nelepší a má po pořád stejný

takže blbý

a to je tak asi všechno

mějte se moc hezky

a zítra zas ahojda




5 komentářů:

  1. Veru, no teda mamina s tou boreliozou, to je prevít, tak budu držet pěsti at se jí podaří vyhnat z těla.
    Zase se kochám balíkovými fotkami, to je nádhera, mám hrozně ráda ty strniska plná těch obřích kol.
    A vy máte pořád spoustu plánu tak at se daří, a ono s těmi nabitými dny uteče i to období bez čápů, mě to zase spíš přišlo jakože to za 200 dní, překulíme babí léto, podzim, vánoce, zimní měsíce, jarní přípravy, Veru to s tou rozmanitostí uteče jak voda.
    Mějte pěkný další týden. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Veru zrovna dneska jsem četla, že tu boreliózu přenáší i komáři, tak snad tvoji mamku brzo opustí, držím palce. Čápi odletěli nějak brzo, ale při tomto vývoji počasí se jim ani nedivím. A na tu přístavbu chaty jsem moc zvědavá. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,tak jsem zpetne precetla Tve clanky.Nedivim se,ze se Ti na vystave zviratek libilo.Ja na ne taky rada fotim.Drive jsem kraliky pestovala,tak me to zajima.
    Meli jste stesti,ze nemate zadne nasledky po ockovani,to ja mela.
    Lituji Sarku,ze ma Boreliozu,snad ji z toho brzo vyleci.
    Moc ji zdravim a preji hodne zdravi vsem ! Ahoj babii

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Verunko,dneska,když jsme jeli z výletu vyděli jsme několik čápů na louce tak jsem vzpoměla na ty vaše.Mamině přeji brzké uzdravení syn tím taky prošel jako malej.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám všem děkuju za napsání a mamině všechno vyřídím♥

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)