čtvrtek 20. května 2021

tak nakonec









 se z toho dneska  vyklubal docela hezký den
i když to tak ještě kolem poledne nevypadalo
to pršelo
že až zas na krok vidět nebylo
ale odpoledne se to vyčasilo
a nebýt docela velké zimy
by to byl pěkný jarní den
ale co mikiny to spravily
a bylo prima

dneska jsem byla asi po roce zas s maminou ve městě
v galanteri
a dokoupila jsem si všechno 
co potřebuju
na to moje nové šmodrchání
nakonec jsem si tam koupila ještě další tři klubíčka
v bílé, světle růžové a šedé barvičce
mega háček
jsem na něj zvědavá
je silnější jal můj prst
no snad se s ním nějak poperu
já se nedám a přemůžu ho nebojte
a sned brzo vám budu moc ukázat 
co jsem se teda rozhodla šmodrchat

a vy se mi mějte moc hezky
a už se můžeme brzo těšit na další čápátko
v další vajíčku už je hodně viditelní dírka
což znamená
že čápě se nám klube ven


5 komentářů:

  1. Veru, to jsou nádherný fotky,ty květy zblízka, kapička...Veru co to je na té první fotce?
    když tu nádheru vidím, budu muset oprášit makro....já to prostě všechno nestíhám.
    Pěkný pátek, budeme vám z kruháče zase mávat. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký fotky a na té první fotce bych řekla, že je odkvetlý koniklec. Ta vodní kapka je taky moc krásná, no a Baruška to tam taky nesmí chybět, to by jinak nešlo. U nás je zatím tak nějak skoro sluníčkově i když chladno, ale asi to nevydrží, odpoledne má zase trošku pršet. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krasne fotecky Veru,je to radost,kdyz se povedou,vid.Libi se me na nich moc i Baruska !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Veru ty jsi šikovná, ty to s tím tlustým háčkem dáš. Moc se mi líbí fotka "osvícené" Barušky. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Baruška je modelka ☺ Taky miluji navštěvovat galanterie a papírnictví.Třeba jen tak pro radost.Když se prodavačka nabídne pomoci,tak jí řeknu-že se jen kochám.Asi si myslí,že jsem cvok ☻ V marketech to není ono.
    Přeji krásnou sobotu ☺

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)