sobota 22. května 2021

včera jsme









 se radovali z toho
že první půlku odpoledne nepršelo

a tak mamina vytáhla sekačku a posekala celou zahradu
pak motorovkou pořezala dříví ze staré verandy
a tak dříví na topení máme velkou kupu
tu jsme s maminou nosily pod novou verandu
a taťka to tam pěkně rovnal

Baruška v jezírku marně vyhlíží návrat rybiček
pořád je ještě máme doma v akvárku

a doma
pomalu už začínám probírat  pokojíček
jednu skříňku už jsme odvezli na chatu
zbylý nábytek darujeme 
už jsme i domluvení s tím někým
že si za dva týdny pro něj přijede
a já už se moc těším na ten nový

a mamina upekla věnečky
 a k obědu jsme dneska měli čínu s hranolkama
a nudlovou polívku

celé dopoledne nám tu zas dneska pršelo
teď už teda neprší
ale aby nebylo " moc " hezky
tak pro změnu fouká studený vítr
a tak to bude odpoledne zas na mikinu

a to je ode mne asi tak všechno 
mějte krásnou sobotu
a brzy zas ahojda



5 komentářů:

  1. Teda to je něco, hned na začátku takové dráždidlo. Věnečky, větrníky a indiány, já miluju. Sice sním maximálně jeden, ale s velkou chutí. U nás bylo taky celé dopoledne a i v noci pršavo a vítr studený taky, hned po ránu mě to naštvalo. Odpoledne se to pěkně vybralo a tak jsme s Martínkem natrhaly dva košíčky od jahod, pampelišek na medík, pak jsem nabílila střechu u skleníku z jižní strany vápnem a navalila sud na vodu. Ještě až přijede mladý, je někde na závodech, tak nasadí na studnu čerpadlo a už nebudu muset běhat k potoku s konvema pro vodu. Sice zatím zalévám jen ve skleníku, ale dost se konve pronesou a už mi není 20, což je škoda. Tak jste si taky mákly s maminou a taťka taky, ale je uklizeno a pořádek. Ty už se těšíš na nový pokojík, to je vždycky bezva, když je něco nového. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  2. Teeeda Veru ty věnečky, to mi nedělej, mňam, je to taková moje bezořechová jistota a krom toho je mám ráda, taky je doma občas dělam,
    u nás byla bouřka ještě před chvilkou,srdíček mám takový velký keř, prolínají se mi ružové s bílými,mám je rada jak se tak sklání ze zídky,
    mějte pěknou neděli, třeba bude odpočinkovější, dnes jste si to nadpracovali

    OdpovědětVymazat
  3. Obdivuju Věrku, že sní jenom jeden kus věnečky, já bych jich zblajzla několik. Na tvůj nový pokojíček jsem zvědavá, změna je život a pořád je co vylepšovat. Doufám, že se počasí vylepší, aby se rybičky vrátily do jezírka a Baruška je měla konečně pod kontrolou. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Po dobře vykonané práci, dobrý oběd a úžasný věneček. Ty jsou tedy výstavní.
    Na více sluníčka už čekáme všichni... i ty krásné kytičky :-)

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)