pátek 23. dubna 2021

no a už to bylo tak





 včera jsem vůbec nestíhala
byli jsme celé odpoledne na zahradě
a tam pořád něco dělali
sluníčko svítilo
ale fučel pěkně ledový vítr
a i když jsme v chatě topili
tak jsme večer přijeli domů pěkně vyfoukaní
no a já si vlezla do teplý vany
a přišlo to co přišlo
já díky té teplé vodě tak zlenivěla
že už se mi pak nic nechtělo

a tak jsem si jen tak spokojně už nic nedělala
a jen lenošila
a proto nedošlo ani na psaní pro vás

a taky jsme zmeškali jednu velkou událost 
a tak honem na hnízdo

čapí okénko č. 7



ano hádáte správně
Bohunka včera snesla už páté vajíčko
já vím
že to jsou zasloužilí a obětaví rodiče
ale přeci jen si myslím
že ty čtyři byly tak akorát
ale třeba se jen pletu
a ani těch pět malých čápátek nebude pro ně problém


a my zas frčíme na chatu
přijela nám poštou nová trouba
a tak ji jedem vyměnit za tu starou

mějte krásné odpoledne 
a ahojda

a dneska nám tu fouká snad ještě víc jak včera

a jak jste si všimli
tak už nám kvetou podléšky
a ta já mám taky moc ráda

8 komentářů:

  1. Veru dneska to pěkně vyfukovalo tak se ti ani nedivím, že jsi po zahřívací koupeli zlenivěla. S novou troubou bude napečených dobrot, už se těším na nové inspirace. Přeju pohodový večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, i dnes vám tam pěkně vyfukovalo, byli jsme Krakonošovo omrknout a ted jsem po tom cestování na tom podobně jako ty včera.
    Teeeda snaží se ta naše čapí dvojka tak snad to zvládnou. my včera s malou přibrzdili u čapího hnízda tady u nás, zrovna měli ten klapací radostný rituál, tak to byla nejen pro ni dívaná.
    Pěkný víkend. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Jako dítě jsem dostala knihu pohádek.Jedna z pohádek byla o Princezně Podléžce.Měla jsem tu pohádku ráda.Myslím,že kniha putuje už mezi vnoučaty.
    Ráda sleduji aktivity čápů.
    Přeji krásný víkend ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Verunko,krásné fotky kytiček a hezké čapí povídání.Já to mám skoro každý večer,jak se vykoupu zlenivím.U nás dopoledne svítilo sluníčko,ale foukal studený vítr odpoledne se vítr trochu uklidnil,ale krásně uschlo prádlo.Mějte se moc hezky.Iveta

    OdpovědětVymazat

  5. Very u nás taky foukal studený vítr. Dnes máme modrou oblohu, ale zatím jenom 2°C. Včera jsem se nedočkavě na čápy podívala, žasla jsem, pět vajíček, to se budou muset čápi ohánět, aby tolik krků uživili. Hezkou sobotu a všechny vás zdravíme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak psaní je fuč, tak ještě jednou, abych tě potěšila. Čápíci se hodně činí, snad je všechny zvládnou uživit, aby některé neshodili dolů. U nás taky hodně foukalo, dneska se zdá, že je klidněji i sluníčko se snaží. podléšky jsou krásný, já mám i bílou, ale modrá je hezčí, taková okatější. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Veru.
    Děkuju za všechny fotečky,ty květinky jsou nádherní,a s kapkami po dešti taky.
    Je to hezké o čápech,a radost je pozorovat.
    Tak nevím,ta chatička krásná bude jako nová.. :-)
    Upřímně je fakt chladno...Tak psali,že podobný chladný duben byl v roce 1941,tak to se moje maminka narodila,slavila 80.let.Jsem ráda,že ji mám.
    Pozdravuju všechny.. :-)
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám všem děkuju za krásné komentáře a přeju vám moc hezký večer ♥

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)