sobota 24. dubna 2021

příští týden začínáme

 letošní sezonu na chatě

to už nám totiž poteče voda

a ta byla už to poslední co nám k tomu tam spát chybělo

dneska jsme už na chatu odvezli i televizi

a tak už tam máme úplně všechno

v týdnu se mamina vydá na velký nákup potravin

to aby si vybavila chatovou kuchyňku

a můžeme začít

však už se na to těšíme

letošní zima byla táááák moc dlouhá

a bez lidí i divná


na chatě máme dvoje sousedy

ti nalevo to jsou i starší / pánovi je 82 a paní 72/

a pak ty napravo 

to jsou ve věku našich

a s obouma hodně dobře vycházíme a máme je rádi

no a ti napravo

tak ti ještě mají rodiče

a tatínek od té naší sousedky

tak ten je pro mě tak trochu děda

ani nevíte jakou já dneska měla radost

přijeli jsme na chatu

vyndávali věci z auta

a já kouká kdo to na nás mává

a on ten děda

i přesto že i jemu už je přes odsmdesát

tak si tam spokojeně se sekyrou štípal dříví

teda spíš jenom takové klacíky

ale byl plný elánu

a to bylo moc hezký pocit ho takhle po zimě zas vidět

jak málo někdy stačí k tomu

aby nám bylo tak jak nám dneska právě díky tomu dědovi bylo


a jinak u nás už dneska bylo líp

sice bylo jen asi 12 stupňů

ale foukalo proti včerejšku jen málo

a tak už se dalo být venku


jen koukám

jak je u nás příroda oproti loňsku minimálně dva týdny pozadu

vloni už nám pomalu odkvétaly třešně

ale letos snahu kvést zatím ještě vůbec nemají

vloni už nám kvetly i tulipány

a letos ještě ani poupátky vidět nejsou

a takhle bych mohla pokračovat ještě hodně dlouho




ani žáby se nám letos ještě nenastěhovali do jezírka

a o rybičkách ani nemluvě 

ty se ještě prdelí v akvárku u nás doma


ale to neva příroda to dožene tak jako každý rok


a jdeme na 

čapí okénko č. 8



a protože jsme dneska komín moc nesledovala

tak pořádně ani nevím co je nového

jen všichni s napětím čekáme

jestli se dneska u Bohunky a Bohouše objeví šesté vajíčko

no a aby těch vajíček nebylo málo

tak naopak n a pivovarském komíně se na vajíčko čeká docela netrpělivě

konečně se Betynce s Kubou povedlo předevčírem poprvé spářit

no a dneska by už teda mohlo to první vajíčko být

tak uvidíme jak to nakonec s těma vajíčkama dopadne


Bohoušku , nedělej že mě neslyšíš

ať počítám jak počítám

tak už teď máme o jedno vajíčko víc jak vloni

takže poslouchej dobře

od teď už nic 

copak jsem kulomet na vajíčka :))



Bohunko, ty mě dneska zlobíš

furt jen sedíš a nic s tebou není

tak víš co 

já si zaletím na jedno pivo :))



no a vy mějte prima večer

a zítra zas ahojda 

8 komentářů:

  1. Ahoj Veru, je to tak, přes tu velkou zimu je všechno zpožděné, ale dneska bylo krásně, i to sluníčko se snažilo. Já jsem se zas po dlouhé době potkala s mojí tetou, kterou jsem pár let neviděla a potěšilo mě, že je to pořád šmrncovní a vitální dáma. Tak u Bohoušků už mají šest vajíček, to je teda úroda. Přeju krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, také jsme dnes užili teplejší a slunečné soboty, i když ve stínu ještě vítr dokázal pěkně ochladit, ale hlavně jsme také říkali jak se začíná konečně jarně zelenat, kvést, břízky jsou v této době tak svěže a lehce zazelenalé, tak to uplně jinak člověka nabije, vyláká ven, k práci na zahrádce.
    Pěknou neděli. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,tak to jste moc rádi,že už budete moc být na chatičce.U nás chvilkama foukal vítr,ale svítilo sluníčko a tak chvílema jsem byla jen v tričku,začala jsem si předělávat skalky.Všechno je opožděné jiný roky jsem už vyndavala 1.května kytičky na okna letos to určitě nebude.Hezké čapí povídání.Mějte se moc hezky.Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko, pracuju v pražské nemocnici. Je tu teď devítiletá holčička tam od Vás. Nebylo jí moc do povídání, ale přes Bohouška a Bohunku jsme spolu našly společnou řeč. Děkuju mnohokrát, že díky Vám jsem té malé princezně mohla zpestřit den.
    Také zkouším Vaše recepty, šmodrchání aj minivěcičky z filcu, prostě jste mou velkou inspirací. Děkuju za vše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, je smutné když jsou děti nemocné, ale je fajn, že mají takové dobré duše kolem, moc za to děkuju ♥

      Vymazat
  5. Ahoj Veru.
    To je fajn,že budete na chatě,tak to si všechno užijete a budeme mít fotečky.
    Je hezké,že máš pána,který připomíná dědečka...to je radost člověčí.. :-)
    Takm se mějte hezky a pozdravuju všechny.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jste se dočkali a už budete lufťáci, jak se říkalo u nás. Hlavně si to všechno užijte, je to fajn. Bohoušek je velký erotoman, je to příroda, snad všechny čápátka dovedou zdárně až k odletu, je to daleká cesta. Dělala jsem trošku zase na zahrádce, dneska opět kouká sluníčko, tak snad budu zase hodně venku a tam je práce vždycky i kdyby nebyla vidět. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  7. MOc moc vám všem děkuju za vaše krásné řádky ♥

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)