úterý 20. dubna 2021

konečně

se dneska umodřilo počasí

od rána svítilo sluníčko

ta´tku nezlobila noha

a tak nám po obědě nic nebránilo tomu

abychom konečně naložili na autu

matrace 

a vydali se směr zahrada

tam jsme úspěšně matrace dostali nahoru do ložnice

staré zas snesli dolů a naložili do auta

a pak když jsme jeli domů 

odvezli jsme je do velkého kontejneru

na zahradu nám přijel pan truhlář

poměřil si a napsal vše co potřeboval

a tím tam zahájil svoje práce

no a na zahradě se za ten týden co jsme tam nebyli nic moc nezměnilo

tím jak byla celý týden zima

tak se příroda skoro nikam neposunula

nic nového nekvete

a tráva tak ta povyrostla jen o kousínek

z čeho má teda mamina radost

protože ještě nemusí sekat









a teď už honem na komín


takže čapí okénko č. 5 je tu 



Bohunka : " tak ti teda povím Bohoušku, že to  byl od mne pěkně blbý nápad

dát ti k vánocům knížku Klabzubova jedenáctka

copak my tady v garsonce můžeme mít jedenáct dětí

kdyby jsi alespoň na záchod chodil na jedno místo 

ale to ty né

ty to prdítko vystrčíš všude tam kde to na tebe zrovna přijde

mě z tebe snad klepne "


a teď koukej chvíli sedět na vajíčkách

a já letím zatím na nákup

vždyť ještě nemáme ani plínka a ani nic jiného


Bohouš : " no jo to je pořád řečí  "

aspoň si chvíli v klidu zdřímnu "



tak a to je dneska ode mne vše

a zítra budeme zase spolu vařit

jo a mějte pohodový večer


4 komentáře:

  1. Veru, tak u nás ráno taky fajn, tak jsme vyrazili jednou, odpo po druhé a to nás chytla taková bouřka, liják kroupy, od auta jsme byli asi kilometr, tak rychle jsme už dlouho neutíkali, největší srandu a i zážitek měla z toho naše malá.
    A čápi....dnes jsme konečně mrkli na sestřih toho nejdůležitějšího i online na komín a ted ještě na tvoje okénko, díky.
    Pěkný den a at to na zahrádce a chatičce už jde, s matracemi jste si museli máknout, my máme několikrát 140 šířku a to je co utáhnout i při povlíkání.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, Very, to bylo hezké povídání :-) Nikdy jsem si nepředstavovala, že je to hnízdo tak veliké ze země se to nezdá. Zdravíme vás všechny z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Byla jsem hodně venku, dneska je docela pěkný počasí, tak mám zase kousek hotový, ale ještě toho je pořád dost. Nějak mě to letos jde pomalu a asi začnu uvažovat o nějaké redukci, jenže já to říkám už několik roků a nikdy na to nedojde, tak jsem sama zvědavá. Čápi jsou suprový a snad se počasí moc nezmění, aby jim nebyla zima. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc vám děkuju za napsání,
    Aťko já mám v pokojíčku postel 120 a stou matrací mám taky co dělat a proto v novou budu mít jen 100 cm, to je na mě tak akorát
    Libuško, hnízdo je hodně velké, my až se tam zas pojedem podívat, tak ho vyfotím jak vypadá ze země
    Věrko, my jsme se taky dneska na zahradě s prací zas posunuli kousek dál a tak jsme rádi
    mějte všechny tři krásný večer

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)