pondělí 19. dubna 2021

tři

tak od včerejšího večera

se na hnízdě na komíně

v důlku

který střídavě zahřívají Bohoušek s Bohunkou

ohřívají tři vajíčka


Bohunka to třetí snesla opět večer v deset hodin

no a protože Bohoušek nepřestává ve vyznávání lásky Bohunce

lze další vajíčko očekávat

v úterý večer

a jak tomu tak bylo u prvních tří

je dost pravděpodobné

že bude opět večer kolem desáté 

 

a jinak co je nového na hnízdě

poté co Bohouškova anténa neuspěla

přiřítila se to dnes Bohunka s novou

jen chudák byla tak velká

že měla problémy s ní přistát


nakonec se jí to povedlo a přistála

ale upevnila ji tak špatně

že jí nakonec spadla dolů z komína

a protože teda televize se nakonec na komíně nekonala

nezbývalo Bohouškovi a Bohunce

nic jiného 

než si  k sobě přisednout

a šeptat si do ouška něco pěkného

/ nojo, teď mě tak napadlo kde mají čápi ušní dírky :)) nebo jak vlastně poslouchají/


no a protože počasí je takové jaké je

tak jsme dnes ještě na zahradě nebyli

ale zítra už se chystáme

a tak doufám

že tam zas budou nějaké rozkvetlé kytičky

a musím si pospíšit

než mi za v pátek a  sobotu zapadnou sněhem

je to holt blázinec s tím počasím

jak já už se těším na sluníčko

to ani neumím napsat jak moc to je 

no a vy mějte pěkný večer

 a nezlobte se

že místo čapího okýnka jsem dnes udělala velké čapí okno


a zlatý déšť u nás na louce



a jestli můžu tak vás moc ráda zvu na tuhle dobrotu s pudinkem,

zakysanou smetanou a skořicí


mějte krásný večer

a moc děkuju jak hodně mi píšete 


7 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,tak to vajíčka hezky přibejvají.U nás dneska taky bláznivý počasí svítilo sluníčko za chvíli pršelo,ale bylo docela teplo.A dortík bych si dala mám sladký ráda a zakysanou smetanu tu miluju.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, a my zase mrknout na komín nestihly..ještě že se aspon tady dozvím novinky..a to věřím že se těšíš na sluníčko, my taky, i když ted jsme s malou rádi že nám aspon neprší a mužeme hodně ven i na kolo už to jde a nestraš v pátek bychom vám měli zase mávat cestou do Krakonošova, tak doufám že cesta bude dobrá, pro jistotu přezuto ještě nemám.
    Prima dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Čápi budou mít asi letos velkou rodinu, když se k sobě opět tulí. Koláč je moc pěkný a zakysku mám taky moc ráda. Zlatý déšť u nás ještě nemá ani vidět barvu, ale minulý týden, když jsme jely do Globusu, tak dole už kvetl. Tady je vidět každý metr do výšky, jak je všechno opožděný. Jsme holt dost vysoko, já jsem vždycky říkala, že dám baráku kolečka a odjedeme níže, ale někdy jsem ráda, že jsme tak vysoko, je tady klídek a čisto. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Hallo Veronika, wir haben auch Aprilwetter in allen Variationen, aber es blüht viel. So schöne Störche gibt es bei uns nicht. Bin sehr gespannt auf den Nachwuchs. Bleibt gesund.

    OdpovědětVymazat
  5. Máš moc pěkné čapí povídání.
    Já už mám na hnízdě v Příšovicích 5 vajíček a na hnízdě v Třebíči taky 5 vajíček. Tak jsem zvědavá, kolik se nakonec čápátek vylíhne

    OdpovědětVymazat
  6. Veru to mě těší, že čápi nevymřou, když jsou tak čiperní, hlavně teda Bohoušek. Ale nasadilas mi brouka do hlavy s těma ušima, no ale něčím slyšet musí, nejsou přece úplně hluší. Dokonce i tetřev je hluchý jenom při námluvách. Budu si to muset vygůglovat. Ten zákusek bych hned dala ke kafi, co je s pudinkem, to mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc Vám všem děkuju za napsání ♥
    Brunhilda danke ♥

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)