neděle 18. dubna 2021

pokračujeme

 ve včerejším psaní o počasí a o naušničkách

které jste všechny poznaly

že na té jedné fotce je to to

 co mám jinak

naušničky jsem dostala od babičky už při narození

ale protože jsme kvůli operaci srdíčka měla odložený všechny očkování 

včetně všeho ostatního do jednoho roku

tak jsem právě naušničky dostala až na roce

a tady jsem v kočárku

když jsme na ně do nemocnice jeli


a jak vidět podle fusaku

a podle toho co vyprávěli naši

tak i duben v tom roce byl hodně studený

a rána hodně mrazivá

no a v nemocnici to bylo tak

že to dělali na ušním

a naše se mnou do ordinace nepustili

jen si sestřička vzala mě 

a lahvičku kde byly v lihu namočený naušničky 

a šlo se na věc

no asi to tak bylo lepší

po pár minutách mě vrátili už s naušničkama v uších



a přelepenýma ušima

a prý i pěkně ubulenou

ale jen co jsem viděla taťku

tak jsem prý zas nahodila ten svůj úsměv a bylo po breku


no a tady už jsem na svoje první narozeniny

kde už jsem s naušničkama dělala parádu


no a teď už hurá na komín


a tímto otvírám čapí okénko č. 4


na komíně se opět pilně nacvičovalo na Labutí jezero

no a že jim to panečku šlo




pak Bohouš předvedl mistrovské dílo

a to výskok jak hrom


nejdřív jsem si říkala jaký to je zdatný baleťák

ale ouha

on zas chtěl jenom odměnu

tak já nevím

jestli by se neměla jmenovat ještě i Bivoj


a to je ode mne denska všechno

mějte prima večer a ahojda



5 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,na fotce jak jdeš k dortu jsi kouzelná .Semnou na náušničkách byla babička mamina a tatka čekali venku.Když nastřelovaly náušničky malé Adelce byla jsem se snachou tak strašně plakala.A ta starší s tou byl táta,ale ta je pořád ztrácí už má pátý nevím jak to děla.Děkuji za čapí povídání.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, ano, také nás nenechali u naušniček ,,asistovat". Zítra konečně mrknem na komín s naší malou, nestíháme nějak vše co jsme zmeškaly, nevíme co dřív
    Pěkné dny . Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Mě do ordinace s malou Evičkou pustili to bylo na dětském ušním u Jitky už ani nevím, ta tak nevyváděla. Teď jsme vyprovodily s dcerou Martina do školy, to bylo vypravování, jako když se vypravují na cestu vrabci z Čech, ale byl samý humor. Čápi jsou moc pěkní a jak je to v té přírodě pěkně zařízený a vědí co mají dělat. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem naušničky dostala k narození, ale nevím proč, tenkrát se prý uši nepíchaly, takže si pamatuju, že jsem byla na píchání až v pěti letech. První dcera dostala naušnice v 8 měsících, to tenkrát vyjednala mamka u dětské doktorky, kam jsme jako děti chodily. Druhá dcera měla naušničky nastřelené, byl to fofr a ani nestačila brečet. No a moje první naušničky teď nosí vnučka

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuju, že mi píšete, děláte mi s tím moc velkou radost ♥

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)