úterý 23. března 2021

to bylo

radosti

za dva dny má naše Baruška narozeniny

pravidelně každý rok dostává dárky

i když teda ona dostává hračky i jen tak běhen roku

no byl to oříšek co jí k narozeninám koupit

velký medvěd od vánoc ještě drží

sice už nemá ruce 

ale jinak je v pohodě

přemýšleli jsme co tedy koupit

až to maminu napadlo


Baruška má moc ráda polštářky

a úplně nejvíc u ní vedly ty chlupaté

vždycky se mezi ně zahrabala 

a byla spokojená


 a maminu teda napadlo koupit ji chlupatý pelíšek

byla to teda sázka do loterie

pelíšky měla už dva

ale vždy se minuly účelem

a Baruška si na ně nikdy nezvykla


dneska zazvonil pan pošťák

a přinesl onen očekávaný balík

no a nám to nedalo a Barušce jsme pelíšek místo až ve čtvrtek dali už dneska

a to bylo radosti

nejdřív se do něj zakousla a běhala s ním po obýváku

a pak najednou šup

a už v něm byla a válela se v něm nadmíru spokojeně



a pak když si ho užila

tak se do něj zavrtala

a takhle nás pozorovala



a nakonec stočená do klubíčka v něm i usnula

n a tak jsme rádi

že se jí líbí  a že jí udělal takovou radost

a že si ho tak nahned oblíbila


a zítra se spolu mrknem na to 

co jsem včera objevila v těch starých novinách

a vy mějte moc hezký a pohodový večer 

a zítra zas ahojda

5 komentářů:

  1. Very, Barušce jste udělali radost je vidět, že je spokojená, pelíšek je krásný, hned bych si tam lehla. Koupit pelíšek je risk u nás pomalu všechny leží ladem, jenom jeden okupuje Brunda, ta je mazaná a ví, kde se dobře leží, ostatní na to třeba taky příjdou. Barušce přejeme hodně zdraví a pohody. Vás zdravíme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, to je neuvěřitelný jak ta Baruška ví že je to její a umí si v pelíšku hned pohovět.
    Přejeme Vám všem dohromady hodně vzájemné radosti. Jo jo ty naše psí lááásky:)
    Pěkný den . Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Je vidět, že ví co se jí pasuje a kde je jí nejlíp. Je prostě na chlupatice, to byl náš Danýsek taky. U nás je dost zataženo, tak bude asi celý den divně. Včera večer přišel Martin, šel do sklepa pro brambory na bramboráky a říkal, babi já bych si dal tu tvojí buchtu, to měl na mysli kynuté s drobenkou, tu on zbožňuje, tak jsem mu slíbila, že jí zase upeču, tak mám o zábavu postaráno. Večeři jsem měla s nima, tak jsem nemusela nic chystat a i jsem si pochutnala. Večer mě ještě mladý pročistil trochu počítač a hnedka jde rychleji, já už jsem měla takového lenocha a teď je to paráda. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Veru, Baruška se hezky vyvaluje na měkoučkém polštářků, já mám jeden takový chlupatý, o který se opírám u televize celou zimu a je mně dobře tak jako Barušce. Příjemné odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Verunko, pelíšek je krásný a Barunka je moc spokojená. Chtěla bych se zeptat, jak velký průměr jste koupili? Mám větší jorkšírku, váží 6,5kg a měří od hlavy k zadečku 57 cm, tak jsem si myslela koupit průměr 60. Jak velký máte vy? Moc děkuji za odpověď. Jana.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)