neděle 14. března 2021

mám


úplně prázdného fanouše
to ne ze bych stávkovala s focením
to určitě ne
ale venku se nic nemění
a je pořád šeredně
sem tam prší a fouká šílený vítr
a to se fotit moc nedá
a tak jsem zašátrala v loňských březnových fotkách
a něco málo z toho
co nás snad už brzy čeká
vám sem dávám
 



i Baruška už se těší na změnu

a to až budeme jezdit zas každý den na zahradu 

která už bude bez sněhu

a ona bude moc zas spokojeně poskakovat kolem jezírka

a ani ji nebude vadit

že rybičky tam ještě nebudou

a budou doma v jezírku



 na zítra už  mám nápad o čem si budem psát

velikonoce už se nám blíží
a tak to bude něco o nich

a vy mějte prima večer 
a zítra zas ahojda 



5 komentářů:

  1. Veru, tolik pěkného jara si pro nás našla:) taky se těším. I na povídání o velikonocích,už mám doma výzdobu, takové radosti si přece vzít nenecháme. A snad už budou velikonoce opravdu v duchu svátků jara, to už by se počasí za ty tři týdny umoudřit mohlo:)
    Pěkný, navzdory předpovědi počasí, další březnový týden. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, tenhle týden má být ještě zimně se sněhem a mrazem a pak už snad to povede k jaru, kéž by já už se tak moc těším, mějte taky doma moc hezké dny a ahojda

      Vymazat
  2. Přece jsi poslala hezké snímky, ale neboj, ono jaro už se docela i klube. Dneska to i u nás vypadá trošku jarně, ale asi si to předjaří raději půjdu dneska vychutnat hnedka dopoledne, protože pak se zas přihrnou mraky a je po sluníčku. Je venku sice chladno, ale tak se obleču a bude. Vařeno mám, tak jen pověsím za chvíli 1 pračku už se dopírá, ale dám prádlo raději do koupelny a otevřu okno, to bude jistější. V sobotu jsem v Globusu koukala na chudobky, byly moc pěkný, ale nevzala jsem je, protože byly dost proschlý a tam teď moc výběru zatím není, je to letos takový chudší s přísunem kytiček. Sníh utíká po těch deštích dost rychle, ale na můj vkus je to pořád pomalu, ty kopice jsou ještě dost velký, ale jinde už vidět moc není. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,u nás fouká studený vítr tak půjdu ven až s pejskama.Ted si jdu zadělat linecký a zítra budu péct velikonoční cukroví.Už se taky těším na jaro až zas budu pracovat na zahradě to ten den tak příjemně uteče nenudím se ani ted snažím si pořád hledat práci a že je pořád co dělat.Mějte se moc hezky.Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Veru vidím, že Baruška je čiperná v každém počasí a ke štěstí jí stačí plná miska, vy a voda v jezírku. Mě už se ta zima docela zajídá a tak si taky aspoň kupuju jarní kytičky na okno a doufám, že jaro tím přivolán. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)