středa 27. ledna 2021

vydali jsme se

 po obědě na malý výlet do kousek od nás vzdálené Jilemnice

tuhle jsme se dočetli

že díky sněhu tam zas mají po dvou letech na náměstí Krakonoše ze sněhu

no a mají




Baruška na nás raději čekala v autě s taťkou

taťka pro to, že tam bylo hodně sněhu

a měl strach aby někde neuklouzl

a Barušku jsme raději nechali v autě proto

aby toho Krakonoše nepočůrala

a takhle na nás čekali


a v Jilemnici chodila mamina na textilní průmyslovky

první dva roky byla i na intru 

a pak už dojížděla do školy každý den

tady je ta napravo 

to je někdy na podzim ve druháku před intrem 

a ten svetr je pletla babička

a tu bundičku ji taky šila ona

a je to rok 1982


a tohle už na konci druháku když se rozdávalo vysvědčení

a mamina je ta napravo

zase s tou tmavou ofinkou


ale zpátky k dnešku

domů jsme pak jeli přes Černou Horu

počasí tam teda bylo 

čerti se honily a bylo šero

a tak když jsme vám tam nohoře fotila Stezku korunami stromů

co tam je

tak mi počasí ani trochu nepřálo

a to jsme tam byli odpoledne ve tři hodiny


a pak u nás doma svítilo sluníčko

a tak jsme to ještě chvíli doháněli venku na louce  a na kopečku


a to je asi tak ode mne dneska vše
mějte všichni moc krásný večer
a je škoda
že má začít pršet



10 komentářů:

  1. No a vidíš, já jsem v Jilemnici nikdy nebyla a tu cestu v korunách stromů, jsem viděla jen na obrázku. Ale když jsme byly na Lipně, tak tam taky mají tu rozhlednu v korunách a tam jsem šla, ale nedošla jsem až nahoru. Tam se všechno od samého začátku kolíbá, tak jsem byla jako na kolotoči a nahoru došel jen mladý s Martínkem. Krakonoše letos mají v Jilemnici krásně rozvaleného, je to pořádný kolos. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, včera to bylo takové smutné, jsme zyvklí, že když jedeme přes hory tak je tam vždycky všude plno lidí a včera ani noha, ale musí to tak být,
      mějte se tam moc hezky a ahojda

      Vymazat
  2. Schöne Fotos schöner Schnee. Wir hatten auch etwas. Grüsse an alle. Bleibt gesund.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,tak Krakonoš je parádní.Mamině to sluší mě taky pletla a šila babička.U nás bylo docela hezky.V Jilemnici jsem taky nikdy nebyla tak až to skončí máme tip na výlet.Naše málá má od zítřka zavřenou školku personál onemocněl coronavirem tak budem hlídat.Malá hezky pozuje je moc roztomilá.Přeju krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, no Rozka tak myjí školku zavřenou kvůli covidu, v neděli byla na testech, má to v pořádku a tak přifrčeli s ní k nám, pozuje sice hezky ale je umění ji takhle vyfotit, je jak pytel blech, je všude a nikde najednou, mějte hezký den

      Vymazat
  4. Veru teď jsem se lekla, že má taťka na té fotce nalakované nehty, ale při bližším prozkoumání jsem zjistila, že je to reklama na protějším domě. Ty mamčiny fotky jsou stejné jako ty moje, když jsem chodila na ekonomku, podobné oblečení i účesy, mamka je evidentně stejně stará (pardon - mladá) jako já. Akorát nevím, co to ty děvčata drží. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, a víč co drží, velkého plyšového jezevčíka pro třídního učitele jako dárek na konec roku, a mamkna je 65 ročník, jaruško měj se moc prima a ahojda

      Vymazat
  5. Veru, to jste si udělali prima výlet, to musela malá koukat na toho obr Krakonoše:)
    Také mám podobné fotky, mamině to sluší a jak si ji nám parkrát ukazala na fotkách teď tak je pořád stejná, viď.
    Užívejte malou, také jsem ráda že připadl sníh, u nás už žádný nebyl a také bychom ho rádi s prckama užilli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, mamina si je pořád podobná a až ji dorostou vlasy, tak to bude zas celá ona, u nás o drána chumelí a podle předpovědi snad u nás na severu pršet nebude, tak uvidíme, mějte se moc hezky a užívejte holčiček taky

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)