čtvrtek 21. ledna 2021

stejně jako dnes tak i dřív

tu máme hodně sněhu

však už jsem se bála

že letošní zima bude podobná těm minulým

a to znamená jen s troškou sněhu

a jsem ráda že jsem se mýlila

už týden tu máme sněhu hodně

a protože napadl během pár dnů

tak technický nestíhají moc odklízet

a tak všude kolem jsou velký hromady nahrnutýho sněhu

normálně tenhle sníh odvážejí náklaďáky do řeky

ale letos nestíhají

a tak takhle je odklizeno zatím jen náměstí a několik hlavních ulic

a tak mamina když jde do Billy na nákup

tak chodí kolem kup sněhu

které jsou větší jak ona

ale honem k tomu co vám chci dnes ukázat

jsou to fotky ze zim když jsem byla malá

takže už vlastně z minulého století :)))


takže jako správný sportovec jsem přípravu na sníh nepodceňovala

a pěkně poctivě trénovala na suchu doma v obýváku


a když mi bylo jasné

že vše už bravurně zvládám

přesunula jsem se na kopeček


došlo i na pády


a tak jsem lyže vyměnila za koule

a spolu s taťkou a s maminou jsme se pustili do sněhuláka



doma jsem pak dala i na pečlivou rehabilitaci po prosportovaném odpoledni

a takhle zalomená v křesle jsem prý usínala ještě než co začínal večerníček


a tak mě tak napadlo

co vy a lyže

a jinak mějte moc krásný den

a brzy zas ahojda


11 komentářů:

  1. Veru, nejlepší je ta fotka zalomená v křesle, ta mě pobavila. A přesně takhle se učily u paneláku pod sušákama lyžovat holky, syn už pak s nimi mnohem menší zrovna na sjezdovkách. Jako dítě jsem lyžovala hodně , jezdili jsme Pec, Špindl, Jánky i Tatry, rekreace to tehdy byly:)A tak i s dětmi jsme každou zimu lyžovali hodně, na den do blízkých Orliček, i na týden ubytovaní většinou v Krkonoších nebo pod Ještědem. Běžky jsme dělali jen občas. Ted pochopitelně jsme asi pět let nelyžovali, letos s tou sněhovou nadílkou přírodního sněhu nás ty zavřené vleky mrzí, lyžování je jeden z návratů co nám ještě chybí.
    Mějte prima den , pěkně jsem si s tebou po ránu zavzpomínala. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, děkuju za prima vzpomínání a přeju moc krásný den i když u nás zrovna dneska taje

      Vymazat
  2. Pěkné vzpomínky a taky se mi líbí ta fotka jak spíš v křesle. To jsou vzpomínka, že. U nás je dneska větrno a je kolem 2°nad nulou, tak zatím ještě trošičku taje. Na zemi ještě to nijak moc vidět není, jen střecha z jedné strany už poslala sníh k zemi. Máme krytinu Lindab a po té všechno pěkně jede dolů. Druhá strana možná sjede dneska, uvidíme, ta je k severovýchodu, tak tam to jde pomaleji. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, děkuju u nás taky dneska taje a je pošmurno, mějte se tam u vás moc prima a ahojda

      Vymazat
  3. Very v tom křesle mi připomínáš naše kočky, taky se tam tak rozvalí :-))) Kde jsou ty časy když jsem lyžovala, ani nevím, kde moje lyže skončily :-) Taky jsem trénovala i doma. Když mi Ježíšek donesl sáňky, tak jsem na nich večer i usnula. Když byly děti malé Pepan jim udělal na zahradě ze sněhu kopeček a tam se naučily lyžovat, pak už jezdily za lesem o sto šest :-) Zdravíme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško ahoj, taky děkuju za prima vzpomínání a posílám pozdravy všem do Kožuškova a mějte se hezky

      Vymazat
  4. Ahoj Verunko,hezky vzpominky a fotecky !
    Taky rada vzpominam na sankovani a lyzovani.
    Drive bylo snehu mnohem vic,nez je dnes.
    Domu jsme prisli mokry,utahany,hladovy a to se pak spalo dobre !
    Mej hezky vecer !

    OdpovědětVymazat
  5. ☺ ☺ ☺ ☺- lyže a já?????
    Koukám v TV na biatlon ☺
    Přeji celé rodině krásný podvečer ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Milé spomienky a vtipné fotografie :-)
    Podobné mám aj ja...
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Veru, je vidět, že jsi tu přípravu na lyžování vzala poctivě a dala do toho všechno. Já jsem z nedostatku sněhu stála na lyžích párkrát za život, ale docela mě to bavilo. Na "lyžák" v sedmé třídě vzpomínáme na školních srazech do teďka. U nás už i ta trocha sněhu roztála a jsme zase na suchu. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé krásné fotky z dětství, taky jsem měla podobné lyže a hůlky....úplně jsem se vrátila do dětství, děkuju. Hanka

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)