pátek 15. ledna 2021

do rána

nám tu pěkně nachumelilo


ráno na první čůrání chodí ven s Baruškou mamina

to já ještě spím

a když mi pak mamina vyprávěla

jak Baruška v tom sněhu vyváděla a byla spokojená

vzala jsem fanouše a Barušku 

a šly jsme spolu na louku  před dům ještě jednou 


bylo teprve půl devátý

venku už se rozednilo

chvilečkama začínalo i sluníčko skrz mraky vykukovat

a tak jsme si to s Baruškou užily obě













bylo to prima

a vy mějte taky moc hezký den

a brzy zas ahojda


jo a od včera už nemáme stromeček

a najednou mi bez něj přijde obývák strašně velký





5 komentářů:

  1. Veru, ve městě a taková sněhová nadílka, to je paráda.
    Taky to tak vždy říkáme jak se najednou zvětší obývák když se odstrojí stromek. pokud jedlička vydrží, většinou jo, necháme ji do Hromnic.
    Mějte prima den,jdu smažit omelety, včera jsme po hrozně dlouhé době měli knedlíky plněné uzeným. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, no a dnes nám tu npřipadlo dalších pár centimetrů, škoda, že příští týden se má oteplit a začít pršet, to mě štve, mohla to takhle vydržet aspoň do konce ledna, nám už stromek začal padat a tak proto už ho nemáme, mějte doma moc hezký večer jo a dobroty co jste měli bych si dala taky

      Vymazat
  2. Taky máte dost sněhu, u nás už by mě to skoro stačilo, ale zatím pořád trošku přibývá. Včera jsem se ještě proházela ke skleníku a pak jsem všechno stahala hráběma, moc dobře to nešlo, ale přeprala jsem to a mám klid. Bylo tam už někde kolem 40 cm a to už jsem začínala mít trošku obavy, aby se se skleníkem něco nestalo. Taky si vždycky říkám, jak je najednou hodně místa, když se dá stromeček pryč. Tomášek je ještě dneska doma a tak se nahoře déle spalo a nebyl mumraj a dupání, to je jako když běhají koníčkové. Dneska už máme od brzkých hodin zase prohrnuto, ale ještě nejel posejpač. Dneska vařit nemusím, možná něco menšího upeču a už asi vím co. Mám v mrazáku loupané švestky, tak bych mohla udělat kynutý koláč se švestkama a drobenkou, to by měli kluci taky radost. Dneska ráno jsem byla kominík, vyčistila jsem si trubky u krbovek a srovnala zděř, nějak se pohnula, no byla jsem prostě jako kominík černá. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko ahoj, tak už taky máte sněhu až až, jen mi je líto, že dlouho asi nevdrží, když má po neděli pršet, ty jsi taky hodně pracovitá, taky nevydržíš chvilku sedět, viď, u nás to je také tak, mějte doma krásný večer a ahojda

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Verunko,opravdu moc krásné fotky.U nás dneska na chvilku byla pěkná vánice.Sněhu máme tak akorát za mě by už padat nemusel.Dneska ráno jsme měli překvapení nečekaně přijela malá,byla nemocná,ale v pondělí už půjde do školky a pak přinesla snacha i tu maličkou tak bylo veselo.S tou ptačí budkou a tím ukradeným cukrovím tak to je síla.Taky sypem ptáčkům rozendali jsme po zahradě po stromech takové ty lojové koule druhý den byla půlka pryč bylo mi divný,že ptáčkové byli tak rychlý,ale když jsem uklízela zahradu po pejskách pomohl jim Dastík,hlavně,že nesněd ty sítky.Stromeček jsem už taky uklidila a s tím všechnu vánoční výzdobu venku se o to postaral Dastík,ve středu mu bylo půl roku.Mějte se moc hezky.Iveta

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)