čtvrtek 26. listopadu 2020

jako blesk

 vám dneska napíšu

na očním jsme pochodili

oko mám mnohem lepší

ale ještě ne dobrý

dostala jsem navíc kapičky

a do soboty musíme kapat každé dvě hodiny

a na další kontrolu jdu za příští čtvrtek

nijak mi to nevadí

ale moc nevidím

pořád mám všechno od těch kapiček rozmazaný

a tak píšu jen takhle nahonem

a co dál je nového

perníčky máme nazdobený

na oknech už vánoční truhlíky

Baruška pořád nosí kalhotky - počítáme tak asi ještě do pondělí

a k obědu jsme měli pórkovou krémovou polívku  a palačinky


a vy se mějte moc hezky 

a já se zas zítra aspoň trochu ozvu


6 komentářů:

  1. Veru, tak to dnešní psaní mělo spád, všechno víme a to je dobře, tak očko ještě šetři a ať jde vše i dále jak má:)pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně že se oko lepší a budeš brzy jako rys ostrovid. U nás je pořád mlha a včera už nic nerozmrzlo a máme tady bílo, ale ne od sněhu, ale od mrazu. Palačinky mají hodně rádi naši kluci, ale ti si na to dávají hlavně nutelu. Já je podezírám, že je mají rádi hlavně pro tu nutelu. Taky už jsem koupila včera v Globusu 2 kilovky co měli v předvánoční nabídce, tak to budou mít hlavně v pytlíku od Mikuláše. Každým rokem se dá koupit pytlíček uhlí, ale včera jsem ho tam neviděla, tak nevím, jestli bude příští týden, jinak pro ně nebudu mít letos uhlí, čím já to nahradím, asi klacíkama. Brambory jsou ve sklepě a nějaké ovoce je pořád, tak už pomalu budu balit pro Mikuláše balíčky a pytlíčky. Copak ten velký, ten už na to nevěří, ale ten malý by to ještě určitě potřeboval zažít, je to snima legrace. Mávám od Ještědu, Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji Ti,ať jsi brzy v pořádku ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Veru pilně kapej, ať brzo prokoukneš. Já nosím brýle a když vyjdu ven, tak vidím mlžmo a bez brýlí zas vidím prd. Tak snad nikam nespadnu a dožiju se ve zdraví Vánoc. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Veru.
    Tak já čtu pozpátku,nešel mi počítač a musela jsem počkat na syna...
    Děkuju za krásné fotky...dobroty,a tu krásnou náladičku předvánoční.. :-)
    A Veru prostě dávej na sebe pozor,a ty křoviny klidně zaklej...třeba to pomůže...Nám by teda chyběly ty krásné fotečky.
    Mějte se hezky,a těším se dále na vše.. :-)
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
  6. MOC,MOC vám všem děkuju za napsání, moc si toho vážím a už se těším až vám zas budu odepisovat pěkně jednotlivě a to už bude zas od neděle, to už si nebudu muset kapat do oka, mějte moc pohodový večer

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)