středa 25. listopadu 2020

cestou

z očního jsme vyjeli nahoru na kopec 

a  stavili se na chvilenku na chatě

taťka si tam potřeboval něco vzít  domů ze sklepa

Baruška se vyčůrala a omrkla jezírka

a já litovala že nemám sebou fanouše

ale nakonec mi postačil telefon

a já tak něco málo mohla vyfotit i pro vás





a zatímco u nás bylo včera doslova hnusně

mrholilo acelé dopoledne to i namrzalo

byla zima a šero

tak jak jsme jeli nahoru na chatu

tak s každým metrem směrem nahoru bylo znát

jak vyjíždíme ven z toho šeredného počasí

a nad nám se víc a víc objevuje modré nebe

tyhle fotky jsem fotila z verandy

město se topilo v nízké oblačnosti 

a my se radovali  po dlouhé době z modrého nebe



dneska máme Kateřiny

a protože je na blátě

tak budu potají doufat že vánoce by tak mohly být na sněhu

yle raději moc s tím počítat nebudu

a k obědu jsme dneska měli bramboračku a noky s vajíčkem a domácí hruškový kompot




a vy mějte moc pohodový den

a nás po procházce čeká zdobení včera upečených perníčků



7 komentářů:

  1. No vždyť to říkám, musíš všude i když jsi jednooký Žižka něco vyfotit. Ale já jsem za to ráda, ráda se kochám tvými fotkami. Včera bylo u nás taky tak jako je na té fotce a město bylo trochu v oparu, zato dneska je to všude nějak šedivý i u nás. Na prochajdu jsem nešla, vůbec se mi nikam nechtělo, navíc dopoledne hodně foukalo, tak jsem strávila den skoro lenošením. Zase je aspoň uděláno něco uvnitř. Tak a teď mám nějaký hlad, tak se musím po něčem podívat, co bude rychlý a dobrý, ty noky s vajíčkem by byly taky brzy, no ještě nevím co bude. Mávám od Ještědu, Věrka.

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko ahoj, u nás taky bylo dneska šeredně, foukalo a přes den vydržel i šedivák, holt zima je tu, tak se měj moc hezky doma v teple a ahojda

    OdpovědětVymazat
  3. Veru jak ty to děláš, že co vyfotíš, všechno vypadá hezky. Noky s vajíčkem jsou dobrý nápad, já mám ráda těstoviny s vajíčkem a po dlouhé době jsem jedla knedlíky (u nás jsou to šišky) s vejcem a moc jsem si pochutnala. U nás nefoukalo, ale šeredně bylo, tak vidím, že budu muset vyjet někam na kopec. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Verunko,krásné fotky u nás dneska bylo taky ošklivě.My jsme měli včera k obědu bramborové knedlíky s vajíčkem zbyly od neděle a když jsem si připravovala těsta a ještě jsem byla u doktora tak byl rychlý oběd.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, to je fofr, tak už máte upečené perníčky a máte krásné, a fotky jedna hezčí než druhá.
    Děláme nejčastěji knedlík s vajíčkem , u nás se pro něj vžil název žlutý knedlík:)z doby kdy si ho děti jako malé takto pojmenovaly.
    Mějte fajn čtvrtek , ať kontrola dnes už vyjde a dobře dopadne. Aťka

    OdpovědětVymazat
  6. Těsto na perníky mám připravené ☺
    Fotky jsou moc pěkné,i mobil může pomoci.
    Přeji klidný den celé rodině ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám všem dkuju za prima psaní, až na to zas pořádně uvidím, tak vám zas budu odepisovat pěkně jednotlivě♥

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)