pátek 27. listopadu 2020

dole nic a nahoře tohle

no u nás dole ve městě zas bylo tak jako v poslední dny

mlhavo, šero a chladno

jak jsme postupně jeli výš a výš nad město

tak se počasí měnilo

přituhovalo a mlha se měnila v námrazu

bylo jí tolik

že někde jak pofukovalo

tak z jehličnatých stromů opadávala

nejdřív jsem si myslela

že tam je nachumeleno

ale kdepak byly to právě krystalky námrazy

která z jehličí opadávaly

a vyvolávaly iluzi že chumelí








no a doma

tak to už máme advent se vším všudy

dneska mamina umyla okna

vylepila vločky

taťka prohlídnul všechny svícny 

a jako vždy všechny svítily tak jak měly

no a na okně pak jeden z nich stávkoval

girlandy už máme tak nade dveřma

a adventní svícen už je také na svém místě



no a teď už by se ten čas mohl pěkně zpomalit

a né tolik chvátat

to abychom si to mohly pěkně užít a vychutnat


a k obědu jsme měli závitky s barmborovou kaší

a okurkový salát


a vy mějte moc ehzký a pohodový večer
a moc vám co mi píšete moc moc děkuju
moc si toho vážím


6 komentářů:

  1. Very, takovou dobrotu jste měli na oběd, závitek dělávám často. Máte krásné adventní svícny, moc se mi líbí, oba.Chystám se dnes vyzdobit okna, včera jsem je umyla. Pověsím na dveře věnec, ten s jablíčky jsem včera schovala. Už se těším, až to doma bude dýchat vánocemi. Zdravím z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško ahoj, moc tu děkuju za napsání a užívejte všichni v Kožuškově krásného adventního času

      Vymazat
  2. Veru, u vás máte nazdobeno v přírodě i doma, a krásně:)
    také dnes hlavně dole dopentlím,protože v patře vše ještě uplně nemám.
    a vidíš já zase všelijaké motanice nedělám z masa skoro vůbec
    tak krásný víkend s první adventní svíčkou, to je neuvěřitelný jak to uteklo,pa Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, také i tobě moc děkuju za napsání, moc rychle to utíká a tak užívejte každé hezké chvilky a mějte se krásně

      Vymazat
  3. Takováhle námraza co vypadá jako by napadl sníh u nás byla taky celé dva dny a bylo to krásný. Dneska i když je dost chladno, tak je moc příjemně a už máme s vnukama dlouhou procházku za sebou a mně bolí nohy jako bych ušla dvakrát tolik. Ale my jsme šli i přes louky a tak různě, pořád chtěli ještě něco vidět, až jsme chodili 2 hodiny, no do zítra snad nohy přestanou bolet a můžu zase rázovat. Jen jsem musela odblátit boty a dala jsem je sušit ke krbovkám. Odpoledne si musím ještě něco dozdobit a doladit a zítra už se může svítit na první adventní neděli. Dneska chodí hodně lidí na procházku, to je ale tím příjemným počasím i když je kolem nuly, tak ale není žádný vítr a to je fajn. Dneska jsem ani nevařila, měla jsem od večera těstoviny s uzeným a zeleninou a meruňkový kompot. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, i my jsme byli na šmajdu, ale takhle dlouho ne, to by taťka neušel,i u nás bylo dneska celkem příjemně a dokonce i bez mlhy, tak hezky odpočívej a mějte doma pohodový večer

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)