pondělí 23. listopadu 2020

ani včera jsme

 nevynechali procházku

bylo chladno, foukal vítr

ale už nebylo umrzlo

sem si říkala co asi budu fotit

ale nakonec i s tím jsem si poradila






a doma jsme už taky upekly tu buchtu Čum na drát

a budeme ji péct i dál

akorát opravdu podle původního receptu to chce víc cukru

a ještě na ní mamina bude dávat citronovou polevu

a tady je teda už  ta naše upečená



no a k obědu jsme dneska měli

zapečený makarony se zeleninou, masem a sýrem


a to je ode mne teď vše
oko už mám lepší
už mě nebolí a ani mě tolik neslzí
zítra jdu na kontrolu
tak uvidím
 no a vy se mějte moc hezky
a ahojda







4 komentáře:

  1. Veru, tak hlavně jsem ráda že se oko lepší a lepší, pak jsem moc ráda že i vám se buchta krásně vyproužkovala, taky bude naše pravidelněji zařazovaná, citr. poleva je dobrý nápad, k máku se hodí.
    Na procházce ty si vždycky něco najdeš , máš na to čmuch i správné fotografické oko, a to ted nemyslím jako že zrovna jen jedno...
    já ted slezla z půdičky s vánočními krabicemi tak hurá už dojde na postupně parádění, to mám moc ráda, koledy, po letech si nechám zprovoznit gramofon, a ještě provonět cukrovím....jééé to je prima viď:)
    Krásné, i když deštivé odpoledne. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, moc Ti děkuju za napsání a u nás už to taky pomalu začíná, těsto na perníky už je v lednici a dneska si mamina v lese stříhala větve do vánočních truhlíků, měj se moc hezky a doma mějte prima večer

      Vymazat
  2. Veru co ty vyfotíš (i s jedním okem), to vypadá vždycky hezky. Tak snad už brzo prokoukneš a budeš vidět jako rys. A ten koláč vypadá fakt náramně. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda fakt je, že tvoje fotky jsou moc pěkné. Kdybys byla u nás po ránu, tak bys fotila jako čert, to je krása. Máme skoro celé panorama až na Jizerky otevřené a ty kopečky jsou všechny s oparem a za nima je rozzářená obloha jak vstává sluníčko, to je moc hezký a ty bys tomu dala tu správnou tečku. Město má ještě trošku pokličku, tak je jen ta příroda a je to moc pěkný. Dokud nebyl pod námi postavený nový barák, tak jsme viděli i k Varnzdorfu na tu stranu a tam jsou kopečky trošku kratší a tak těch oparů bylo víc a vypadalo to jako když se vaří kaše. To už dneska nevidím, musela bych jít do patra.
    Buchtička vypadá náramně, určitě jí taky zařadím do repertoáru kuchyně. Dneska je u nás dost velký šedivák a jestli nebude svítit sluníčko i u nás, tak určitě bude mrznout celý den, ale myslím, že dnešek bude trochu prosluněný. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)