neděle 22. listopadu 2020

já tomu nerozumím, ale bylo

 mi jich včera líto

koho

kraviček

protože nohy mám zdravý

tak na procházce jsem včera taky

sice s jedním okem

ale šlo to

šlo to i fotit

jeli jsme zas na horní pastviny

tam to máme hodně rádi

že tam ještě byly kravičky zkraje týdne jsme věděla

překvapilo mě ale to

že tam ještě byli i včera

i přestože u nás u po ránu pěkně mrzne

a co jenom po ránu

včera u nás vydržel šedivák po celý den










a tady máte důkaz

ře zatímco Baruška se prodírala vysokou trávou a houštím

tak já šla spořádaně po cestě

/ono mi stejně nic jiného nezbývalo, bych se jinak s tím jedním okem přerazila/

a fotila ji pěkně zdálky



a u nás to je hodně nadějné

dneska už bude mamina zadělávat na perníčky

/ a budeme péct jak perníkový svícen, tak i chaloupku/

a možná že už hned zítra u nás zavoní

potřebujeme ještě pár perníčků na girlandy nad dveře

a to už teda máme nejvyšší čas

abychom je i se zdobením stihly do soboty

to už pak budeme adventně zdobit

a my za chvíli jedeme na procházku

venku je teda zas pěkná zima

a dneska navíc i fouká

takže dneska půjdu pěkně i v kulichu


a vy se mějte moc moc hezky

a brzy zas ahojda



7 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,krásné fotky.U nás včera i dneska svítí sluníčko.Tech kraviček je mi taky líto,ale ty zvířátka to mají asi jinak,naši pejskové mají připravené boudy na zimu,ale ještě v nich nejsou,malej spí u dveří na rohošce a Roneček spí pořád na zahradě i když mrzne.A my dopijem kafíčko a jdem taky na procházku.Mějte se moc hezky.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotečky, ty i když je z tebe jednooký Žižka, tak to umíš moc dobře. Ten hloh je moc pěkný, ráda bych se podívala u nás na a já si nemůžu vzpomenout, jak tam říkají, jo už vím na dolinu, tam je hloh i trnky, šípky asi letos nějak nejsou a tam asi taky ne, zvířátka a ptáci letos všechno brzy sklidily, šípků bylo hodně málo. Bezinek bylo hodně a i přesto se mi nepodařilo si natrhat aspoň na nějakou dobrotu, sklidili všechno ještě nedozrálý. Vždycky jsem dělávala povidla z bezinek a přidávala jsem pár nezralých jablek, oni mají hodně pektinu a jsou tam dobrý, nebo jsem dělávala likér, ten je moc zdraví na trojklanný nerv a na bolesti nohou. Veru, kravičky jsou nejspokojenější, když je kolem 10°, u nás jsou venku taky i teď. Někde jsem to o nich četla, že jsou spokojenější, když je trochu chladněji. Tady u nás jsou venku i v zimě, ale tam jsou i býci i telátka. Jak vozíme malýho do školky, tak tam jsou různá zvířata na pastvinách, jsou tam koně, osli, poníci, krávy, telata a býci.
    Tak vy už budete péct perníčky, to já ještě ne, začínám až po čertíkách. Asi už jsem to přehnala s kecáním, tak se opatruj a ostatní také. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, třeba si to ty kravičky užívají, co víš...krásně jsi nám nafotila první mrazivé pavučinky, ty jsou fakt nádherné, u nás ještě až tak nemrzlo, nejmíň byla nula.
    Tak pěkný zbytek neděle a at je uzdravování zvládnutelné. pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  4. Veru krabičky jsou asi otužilé a zřejmě jim zima není a ty jsi i s jedním okem nafotila krásné fotky. Já jsem před chvilkou byla venku a je tam teplo a bezvětří. Zítra prý má pršet, tak uvidíme. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Very, kravičkám není zima, ony mají hustou teplou srst a bývají venku i v zimě. Ale stejně bych je raději viděla ve chlévě, protože mám ráda všechny zvířata v teple. Když je veliký mráz, myslím i na ty v lese, jak jim asi je. Ale všechny srnky si domu nastěhovat nemůžu. Fotí ti to hezky i když si za Žižku. Humor máš pořád, tak to asi s okem bude lepší. Fotky jsou krásné mrazivé, už skoro vánoční. Tak u vás už to bude vonět vánocemi. Taky už mě to láka, tak jsem si včera aspoň pouštěla pěkné vánoční písničky, takové méně známe, stáhla jsem si je z netu. Hned byla príma atmosféra, dnes si je pustím zas. Mějte se doma krásně a zdravíme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu moc pěkné fotky.
    Taky jsem včera připravila těsto na perníky a na linecké.Nebudu letos péct hodně druhů.Kdoví jaké bude rozvolnění na Vánoce.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  7. MOc vám všem děkuju z napsání a podporu a snad po zítřejší kontrole už budu moc víc na počítači bych vám už mohla normálně odepisovat, mějte všechny krásný večer

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)