středa 28. října 2020

dneska

u nás od rána svítilo sluníčko

po obědě jsme se vydali na procházku

šli jsme dneska kousek dál a kousek víc do kopců  z kopců

a i když to z fotek vidět nebude

tak zpátky k autu nás pak vyhnal nečekaný déšť

a Barušky pacinka

cestou hrabala v poli a asi narazila na něco tvrdého

a na přední pacince si zatrhla ten drápek co mají pejsci tak jako bokem

doma si ho pak ulomila úplně 

a to tak moc že až krev ji tekla

a tak jí to mamina vyčistila a zavázala

a neleží to ani náhodou

běhá po třech a blbne jako by se nic nedělo

ale když se zapomene a stoupne si na to

tak zakňučí jak ji to bolí


a fotky z procházky

no zamilovala jsem si břízy

a tak je jasné

že i dneska jsem je vyhledávala






 „Pozdní štěstí je jako krásný podzim; 

člověk se z něj těší dvojnásobně.“





mějte hezký sváteční večer


10 komentářů:

  1. Veru, břízkama si mě opět potěšila, a ještě se mi líbí ten medvídek:)
    Klidný večer. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A´tko ahoj, děkuju a užívejte si doma tak moc pohodový večer

      Vymazat
  2. No Veru ty břízky jsou fakt nádherné, to je tím, že mají úplně jiný kmen než ostatní stromy. Dneska byl krásný podzimní den.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško ahoj, mě se na nich taky nejvíc líbí ty kmeny a čím jsou bělejší, tím jsou krásnější, přeji moc hezký večer

    OdpovědětVymazat
  4. Very u nas sluníčko nesvítilo, bylo pošmourno. Dnes to asi nebude lepší. Barušky je mi líto, co si udělala, ale jak vidím snáší to dobře a není smutná, tak to je dobře a pacinka se brzy zahojí. Břízky mám ráda, jsou takové fotogenické. Vždycky se mi líbí v Mrazíkovi ten březový háj, jak tam medvědi sbírají houby :-) Zdravím vás všechny doma od nás z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško ahoj,moc děkuju za hezké psaní a přeju všem v Kožuškově moc hezký večer

      Vymazat
  5. Moje zamilované břízy, mám je moc ráda, asi taky hlavně kvůli bělosti kůry. U nás včera sprchlo jen jednou a to bylo asi jen omylem. Byla jsem hned po ránu v lese, nesla jsem tam do roklinky ostříhané kytky a nedalo mi to a popošla jsem kousek kouknout na houby. Našla jsem půl pytlíku, tak mám zase v lednici skoro plnou mísu, tak si zase něčím pošušňám. Baruška je marod, no ale když si vzpomenu na našeho pejska, tak ten uměl hodně ukazovat, jak moc velký je marod, tak se tady tomu směju, jaký jsou pejskové filmaři. Mávám od Ještědu, Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, my jak chodíme na procházku lese, tak po houbách taky pokukujeme , ale u nás už rostou jen prašivky, ty jedlé, už u nás vůbec kromě bedel vůbec nejsou, mějte se doma všichni moc hezky

      Vymazat
  6. Moc se mi líbí tvé fotky.Lituji Barušku.
    Přeji další krásné procházky ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi ahoj, děkuju a Barušku za tebe pohladím, mějte se doma s pánem oba moc hezky

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)