pátek 25. září 2020

tak

 a jsme doma z chaty

venku leje jako z konve

a podle předpovědi tak má být několik dnů

a příští týden už zas přijde čas výplat a čtvrtletních dépéháček

a tak mamina s taťkou budou mít práce nad hlavu

a já kromě šití zas dostala chuť i na šmodrchání

no a protože je podzim a je čas i takových dekorací

tak jsem se rozpomněla na šmodrchané dýničky

už jsem si našla i správné barvičky vln na ně

a zkusím jich zas pár mamina na okno ušmodrchat


a včera tak to byl co se týká počasí ještě příjemný den

a večer jsme si ještě i buřty stihli opéct


a tohle nám zbylo z kapradí


jo a představte si

že nám ta vrba poté co jsme ji před týdnem ořezali a ostříhali

už zas obrůstá




a i rybičky společně s Baruškou si ještě užívaly teplého sluníčka



a ještě nám kvete pár kvítků levandule

a jahody 
tak některé už odkvetly a mají vidět malinkaté jahůdky







a večer pak



a vy mějte moc hezké odpoledne i navzdory tomu dešti
a já se vám zas brzy ozvu



10 komentářů:

  1. Veru, něco pro zasmání. Když jsem letmo přejela očima článek, tak tam co jsou kapradiny jsem myslela, že je něco k snědku z čokolády. U nás taky dopoledne pršelo, teď si to dalo přestávku a odpoledne asi zase začne pršet. Ale já jsem ráda, u nás je velké sucho. Já jsem si zadělala na koláč se švestkama a ze zbytku těsta jsem udělala malýmu bocháneček a většímu roládku s kakaem a taky jsem tam propašovala jednu řádku švestek. Ještě asi půjdu natrhat rajčata a udělám buď kečup nebo pasatu, no uvidím. Ještě jsem zadělala dceři na kynuté švestkové knedlíky, ona pořád říká, že neumí kynuté těsto a tak jsem jí to musela zase ukázat, že to není žádná věda. Tak a půjdu okouknout počasí a něco sklidím, uvidím co všechno. Možná i švestky. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, my taky máme kynutý švestkový koláč, už bych šla zakrojit, ale ještě nesmím, před chvílí ho mamina vytáhla z trouby. u nás taky na chvíli přestalo pršet, ale už zas prší a to hoodně. Mějte se doma moc krásně a ahojda

      Vymazat
  2. Já jsem si zas myslela, že je to nějaká houba, něco jako smrže, ale jako kapradí už to vůbec nevypadá. Zato ta vrbička je velice životaschopná. A Barušce bude lovení rybiček chybět (a rybičky budou mít chvíli klid). Veru přeju krásný večer a ať se ti daří šmodrchání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, on to je prostředek kapradí, co už nestačil vyrůst a uschnul. Rybiček se Baruška jen tak nevzdá,,až se přestěhují domů, tak bude vytrvala sedět u akvárka a koukat na ně a nejlíp, když ji dáme k akvárku židli a bude na ně koukat ze židle , měj taky moc hezký večer a ahojky

      Vymazat
  3. Fotky jsou nádherné.Zaujala mě fotka papáníčka.Toto já mám opravdu ráda.Hlavně pořádně propečené(do černa).Obvykle je mi pak zle,ale ta chuť-mňam,mňam...☺
    Přeji celé rodince krásný víkend ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi ahoj,děkuju a buřta já mám ráda spíš míň opečené než černé, ale každý to máme jinak, měj moc krásný zbytek soboty a ahojda

      Vymazat
  4. Ahoj Verunko,opečené buřtíky taky můžu určitě si ještě nějaké opečeme až nám to počasí dovolí.I u nás leje jako z konve,včera jsem byla na jeřabinách do dekorací hlídala jsem maličkou tak jsem na kočárek natahla pláštěnku vzala deštník a hurá do lesa.Zatopila jsem v krbu a budu háčkovat,ale procházku s pejskama si neodpustíme.Přeji krásné odpoledne.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj,moc děkuju za napsání a ať se ti hezky háčkuje a mějte doma prima večer

      Vymazat
  5. Ahoj Veru.
    Já se tak fajn podívala na fotky,dělá mi to dobře...Baruška hlídací pořád.. :-)
    Je fajn,že to má tatínek dobré,jsme rádi.
    Mějte se hezky,tady taky lilo jako hrom a už je fakt kvečeru chladno hodně.
    Pozdravuju od Olomouce.Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi olomoucká ahoj, děkuju moc a i ty měj krásný večer

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)