čtvrtek 24. září 2020

čert

takhle taťka říká tomu černožlutému

se kterým moc rád pracuje


normální rýč je pro něj na práci moc namáhavý

a tohle mu práci moc ulehčuje 



s tímhle nejenže půdu pěkně zryjete

tak ji i naráz pěkně nakypříte

a jako bonus vám ty zakroucený hroty při vytažení ze země vytáhnou i spoustu kořínků plevele



koupili jsme to před 3 rokama na netu a stálo to asi 1 000 korun

a jak píšu jsme s tím moc spokojení

jenom to postavíte tam kde chcete rýt

zatočíte řidítkama s tím že na ně lehce tlačíte

a na hned jste zavrtaní v zemi

pak jen vytáhnete lehce ven a tak pořád dokola

pak už jen stačí posbírat vytahané kořínky

a máte naráz zryto i vypleto

 

takže můžeme jen vřele doporučit


a vy mějte moc krásný večer

u nás už je pěkně zataženo

ale zima ještě není


10 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,zajímavý pomocník vůbec jsem to neznala tak moc děkuji,že jsi nám ho ukázala.Už jsem stačila na zahradě udělat to nejdůležitější.Taky už mám podzímní výzdobu na půlce domu máme takový větší dům,takže víc práce,ale mě to neva,protože mě to baví.Venku je zatím teplo ani se mi nechce věřit,že se má tak ochladit.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, taky se mi nechce věřit, že zítra a nejen zítra bude úplně jiné počasí,než co bylo teď. My budeme tady na chátě do pátečního oběda a pak pofrčíme domů, škoda že se to počasí tak hodně pokazí. Mějte doma dobrou klidnou noc

      Vymazat
  2. Není na to,když si člověk může ulehčit práci.Vypadá to výborně.
    Přeji krásný víkend ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi ahoj, tohle opravdu práci hodně ulehčí a naši s tím pracují moc rádi. Měj moc krásný večer a ahoj

      Vymazat
  3. Veru to je super pomocník, po tom se musím podívat. Mějte fajn den a já doufám že dnes v Krakonošově nezachumelíme:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, tak dneska u nás asi nezachumelíte, ale pěkně zmoknete, a určitě ta věc stojí za zakoupení, je to velký pomocník Mějte všichni moc hezky a šťastnou cestu

      Vymazat
  4. Veru, moc děkuji za vyfocení a přiblížení toho draka a moc se mi líbí. Budu hodně uvažovat o jeho pořízení. U nás je zatím docela obstojně a neprší, ale dneska určitě začne. Brambory jsem ještě všechny nevykopala, ale nevadí jsou v zemi a tam jim nic nehrozí, jen já budu špinavější od vlhké zeminy. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, opravdu se to vyplatí koupit,no a my máváme k Ještědu a přejeme krásný večer všem

      Vymazat
  5. Ahoj Veru, ty pařátky na konci vypadají docela zlověstně, ale asi je to velký pomocník, protože rytí je hodně namáhavé. U nás prší a prší, tak jediné pozitivum je, že je pátek a tři dny volna před námi. Hezký upršený den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj,u nás taky hodně prší a doma je taky prima, voní právě upečená koláč, svítí svíčky a to já mám moc ráda, přeji ti taky moc hezký večer a ahojda

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)