pondělí 21. září 2020

Tak jak jsme měli v plánu

 tak od čtvrtka jsme zas byli na chatě

teď už jsme zas doma

ale ty čtyři dny jsme si užili a to i díky počasí

rána a večery už jsou teda studený/myslím tím venku/

ale přes den to byla paráda

však i naše Baruška toho ještě využila 

a parkrát si hupsla do jezírka

a opět marně  - rybičky byly rychlejší

no a my jsme se v sobotu večer víc oblíkli

 a vydali se na podvečerní procházku

než jsme teda došli zpátky na chatu

tak už byla tma pomalu jak v ranci

ale nám to nevadilo

jediný o co jsme se báli bylo mamčino koleno

pořád ji ještě jak si ho na jaře pochroumala

dost zlobí

tak jsme se báli aby v té tmě zas někde neškobrtla

ale dobrý došla v pohodě

v chatě jsme si pak zatopili a bylo to fajn

jen je škoda že o všechno tak rychle utíká

/ a kolem té kukuřice jsem neprošla jen tak 

4 jsem si utrhla domů pro morčátka/




a neděle

tak ta byla opět plná sluníčka a u nás se makalo

komplet jsme udělali skleník

kromě zimní porku už v něm nemáme vůbec nic

máme ho zrytý a vypletý

a připravený zas na jaro

a vám přeju moc hezký start do nového týdne

a ahojda




6 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,tak to jste pilní já toho na zahrádce moc uděláno nemám.Skoro každý den hlídám vnučky,ale snad se mi povede to tento týden dodělat.Dnes jsem musela do města do lékárny jindy se courám po městě nakouknu do galanterie,květinářství dnes to byl fofr nikde se zbytečně nezdržovatPřeji krásný sluníčkový zbytek dne.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, my už máme to co teď jde hotový,ani my do města nechodíme, ale budeme muset do zahranictví,mamina už si chce udělat doma podzimní okna, Ivetko mějte doma krásný večer a ahoj

      Vymazat
  2. Já jsem dneska vyloupala 2 pekáče švestek a nachystala na šoupnutí do trouby, suším petrželovou a celerovou nať a ještě zbytek kedlubnu. Tak brambory ještě čekají, snad odpoledne se do nich dám. Tak vy jste řádili ve skleníku dočista dočista, tam já mám ještě rajčata a s těma čekám, až bude o víkendu pršet, že je otrhám a udělám passatu, nebo kečup. Jakmile se potom trošku oteplí, tak budu pokračovat zase venku. Fotečky jsou moc pěkný. Mojí dceři dneska sundali sádru, měla něco se šlachou u dlaně, tak snad to bude mít brzy dobrý, doktor jí ještě předepsal ortézu, tak tu ještě bude nosit, prostě musí být parádnice. Taky byla u zubaře, tak je o nějakou korunu lehčí a příští týden bude pokračovat ještě s jedním zubem. Proč nám nenarostou zuby aspoň 3x, to by bylo žúžo. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, my se chystáme o víkenku na hrušky, budeme je zavářet a dělat povidla. já vím jak to má mamina s tím kolenem, je to už půl roku a pořád to nemá dobrý,a s těma zubama by to bylo prima, tohle mají dobrý morčata, ty když si ho ulomí, tak jim zas dorostou
      Věrko mějte všichni krásný večer a ahoj

      Vymazat
  3. Veru tys nás ale doběhla s tím skleníkem, já jsem pořád přemýšlela, co je v Hošticích u Škopků, ale krom babičky v pojízdné posteli mě nic nenapadalo. Krásné fotky západu slunce, to se nikdy neomrzí. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, a teď jsme se smála té babičce v pojízdné posteli, my teda jednu babičku máme, ta k nám ale nechodí a tak bychom ji ani do té postele nenarvali,
      děkuju a měj taky moc pohodový večer

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)